Hotel Le Ry d'Ave ***

Review geschreven door Decleir

ronduit degoutant

Decleir,
18-6-2017

Naar deze hostellerie geweest met bon. Konden enkel boeken indien we viergangendiner namen - 48 euro per persoon (zonder btw van 12 euro), wat we dan ook gedaan hebben. Daar aangekomen werden we naar onze kamer gebracht. Nooit eerder gezien, niet vuil maar smerig. In de badkamer stond gewoon schimmel op de zeepbakjes. Viergangendiner was ronduit smaakloos. Eén van de gerechten was zeevruchten risotto, was precies puree met scampi die platgekookt was. En dan de prijs - bon 80 euro. Nog 160 euro moeten opleggen voor diner maar ook 32 euro voor twee kleine hondjes. Alle vermelde prijzen waren zonder btw. 240 euro dus voor een nacht in smerige bedoening. Nooit meer!

Gereisd met partner in juni 2017