Hotel Le Ry d'Ave

196 reviews over Hotel Le Ry d'Ave in het Nederlands

slechtste hotel ooit verbleven

monique
18-10-2017

Ondanks het vriendelijk onthaal, niets positief.Vervallen hotel, muffe kamer, smakeloos en aangebrand (duur) avondeten, zeer sober ontbijt.Als je 100 euro betaald voor 1 overnachting + ontbijt (Bon), voel je je bedrogen met hetgeen je krijgt.(vandaar mijn eenmalige reaktie) 3 sterren..... hoe durven ze.....

Voor herhaling vatbaar

Etienne Van den Heuvel
5-9-2017

Net een leuk weekendje gehad in Le Ry d'Ave, lekker eten en een vriendelijke - maar met eigen stijl - bediening. Het hotel heeft een zeer uitgebreid assortiment aan spullen uit het verleden, en heeft een eigen karakter, het is één en al nostalgie.

Leuk was ook wanneer de gastvrouw ons verraste met een optreden tijdens het diner en allerlei liedjes zong, die overigens heel goed gebracht werden.

Sympathieke eigenaars die door hun meertaligheid de gasten een warm en vriendelijk onthaal bezorgen. Het interieur van het hotel ademt nostalgie uit met respect voor het verleden . Men komt er tot rust.

mooie plek

Franssen Daniëlla
4-9-2017

goed gelegen, mooie omgeving, het is in de buurt van Dinant en de Lesse, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De prijs is oké, dit hotel heeft een restaurant,goed,ze worden elke dag schoongemaakt en het bed word elke dag opgemaakt. Het is kindvriendelijk en uw huisdier mag ook mee.

fantastisch

De Geyter
3-9-2017

ze waren heel vriendelijk en alles was oké, geen negatief opmerking.

Charmant verblijf

Swa en Greet
11-8-2017

Hotel met een eigen stijl, buitenkant ziet er niet veelbelovend uit, maar van zodra je binnenstapt is dit anders! Sympathieke ontvangst, nette kamers, lekker eten, verzorgd ontbijt in gezellige eetkamer! Mooie en grote tuin!

Af te raden

Griet
9-7-2017

Hotel is onverzorgd, onveilig ( lamp niet geschikt voor badkamer, stopcontact zonder afdekplaatje,...)ouderwets, versleten, ruikt naar riool en duur. Wij hadden een wonderbox, na zien van kamer zijn we vertrokken. Eten kunnen we niet beoordelen.

Heeft zogezegd 3 steren, maar nog geen 1 ster waard.

ronduit degoutant

Decleir
18-6-2017

Naar deze hostellerie geweest met bon. Konden enkel boeken indien we viergangendiner namen - 48 euro per persoon (zonder btw van 12 euro), wat we dan ook gedaan hebben. Daar aangekomen werden we naar onze kamer gebracht. Nooit eerder gezien, niet vuil maar smerig. In de badkamer stond gewoon schimmel op de zeepbakjes. Viergangendiner was ronduit smaakloos. Eén van de gerechten was zeevruchten risotto, was precies puree met scampi die platgekookt was. En dan de prijs - bon 80 euro. Nog 160 euro moeten opleggen voor diner maar ook 32 euro voor twee kleine hondjes. Alle vermelde prijzen waren zonder btw. 240 euro dus voor een nacht in smerige bedoening. Nooit meer!

zeer fijn weekend gehad

jan en karin
22-5-2017

Er hangt een goede sfeer in het hotel.Zeer vriendelijke mensen .Ontbijt was dik ok en avondeten ook. Hotel is ook gezellig en terras ook . Tip : 2 km richting dinant is een goed cafeetje met leuke muziek enz. Met deze de groeten aan iedereen en jullie zien ons nog wel eens verschijnen

nostalgisch

fam wagemans
22-5-2017

We vonden wel dat er aan de buitenkant van het gebouw en de kamers een opfrisbeurt nodig was maar eens je binnen komt hoort dit er toch allemaal bij en je gaat er ook niet naartoe om op de kamer te zitten natuurlijk, hetgeen je nodig had was er, elke dag verse zeep en handdoeken en opgemaakte en goede bedden.

Zeer goed ontvangen met de nodige uitleg, het ontbijt was super, zelfs met cava.

Fantastische menu's gegeten, was dicht bij het gastronomische, zeer lekker en we kregen vooraf amuses, heerlijk.

Hebben scooters gehuurd, gewandeld enz dit alles zonder problemen.

Gastvrouw/heer en ook de garçon waren voortreffelijk, we hebben wat afgelachen. De verassing op zaterdagavond tijdens het diner was ook geslaagd!

De rekening was zonder fouten en we hadden dan ook nog bonnen voor het verblijf en een vivaboxbon voor de scooters en alles was perfect uitgerekend, zelfs onze lange lijst van dranken was ok.

Als we naar deze streek terug zouden gaan, kiezen we zeker opnieuw voor le ry d'ave, gastvrij en betere service kan niet !

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ry d'Ave voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Ry d'Ave in Rochefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Ry d'Ave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Ry d'Ave scoort een 7.38 uit 10 op basis van 255 reviews.