Hotel Le Ry d'Ave

4.3Onvoldoende

257 reviews over Hotel Le Ry d'Ave

• 2019
    1Pièret Carine15-04-2019

Een hotel dat in erbarmelijke staat is

Wij hadden voor 1 nacht geboekt via een bon. Wij werden onthaald door een zeer vriendelijke uitbaatster. Onze kamer was een ouderwetse, vuile en ijskoude kamer, verwarming werkte niet en dikke tussen de enkele beglaasde ramen. We kregen een elektrisch vuurtje, maar dit kreeg de kamer niet opgewarmd. We werden verplicht om een vast menu te nemen (38euro/pers). Het eten was smakeloos, schandalig kleine portie, ronduit afschuwelijk. De cola zero was meer dan 4 maanden vervallen, we vroegen een andere en deze was 14 dagen vervallen. Op de fles rosé huiswijn plakte geen etiket en was echt slecht van smaak. In de eetzaal moesten we een extra trui aandoen, andere mensen zaten er met hun jas aan omdat het ijskoud was. Toen we 2u later terug in onze kamer kwamen was deze nog koud. Na een klacht bij de patron, kregen we een andere kamer. Terug koud en vuil, ouderwets en schimmels, haren in de sifons, enz. Het ontbijt was ook slecht.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Muriel van der Draaij06-09-2018

Gastvrijheid zoals gastvrijheid bedoeld is

Wij strandden met autopech op onze reis naar Frankrijk, en terwijl onze auto naar de garage werd gebracht, werden wij, met caravan, voorgesteld aan de eigenaar van dit hotel. Vrijwel kosteloos hebben we 3 nachten op het erf gestaan, met prachtig uitzicht op de heuvels, langs een kabbelende beek. Wat een gastvrijheid! Eén maal in het restaurant gegeten. Niet goedkoop, maar het eten was goed verzorgd en de vriendelijkheid van alle medewerkers is opvallend.

De eigenaren hielpen ons met tips in de omgeving om onze dagen door te komen, we kregen stroom voor de caravan en zelfs het taxibedrijf om naar de garage te gaan, werd door eigenaar Philippe geregeld. We mochten in het hotel douchen, en hebben daarom één van de kamers gezien. De kamers zijn authentiek. Misschien niet de luxe die je van grote hotelketens kent, maar het gastvrije onthaal maakte voor ons heel veel goed!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

2monique18-10-2017

slechtste hotel ooit verbleven

Ondanks het vriendelijk onthaal, niets positief.Vervallen hotel, muffe kamer, smakeloos en aangebrand (duur) avondeten, zeer sober ontbijt.Als je 100 euro betaald voor 1 overnachting + ontbijt (Bon), voel je je bedrogen met hetgeen je krijgt.(vandaar mijn eenmalige reaktie) 3 sterren..... hoe durven ze.....

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Etienne Van den Heuvel05-09-2017

Voor herhaling vatbaar

Net een leuk weekendje gehad in Le Ry d'Ave, lekker eten en een vriendelijke - maar met eigen stijl - bediening. Het hotel heeft een zeer uitgebreid assortiment aan spullen uit het verleden, en heeft een eigen karakter, het is één en al nostalgie. Leuk was ook wanneer de gastvrouw ons verraste met een optreden tijdens het diner en allerlei liedjes zong, die overigens heel goed gebracht werden.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Eddy04-09-2017

Gezellig familiaal hotel in groene omgeving.

Sympathieke eigenaars die door hun meertaligheid de gasten een warm en vriendelijk onthaal bezorgen. Het interieur van het hotel ademt nostalgie uit met respect voor het verleden . Men komt er tot rust.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Franssen Daniëlla04-09-2017

mooie plek

goed gelegen, mooie omgeving, het is in de buurt van Dinant en de Lesse, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De prijs is oké, dit hotel heeft een restaurant,goed,ze worden elke dag schoongemaakt en het bed word elke dag opgemaakt. Het is kindvriendelijk en uw huisdier mag ook mee.

• 9De Geyter03-09-2017

fantastisch

ze waren heel vriendelijk en alles was oké, geen negatief opmerking.

• 9Swa en Greet11-08-2017

Charmant verblijf

Hotel met een eigen stijl, buitenkant ziet er niet veelbelovend uit, maar van zodra je binnenstapt is dit anders! Sympathieke ontvangst, nette kamers, lekker eten, verzorgd ontbijt in gezellige eetkamer! Mooie en grote tuin!

• 2Griet09-07-2017

Af te raden

Hotel is onverzorgd, onveilig ( lamp niet geschikt voor badkamer, stopcontact zonder afdekplaatje,...)ouderwets, versleten, ruikt naar riool en duur. Wij hadden een wonderbox, na zien van kamer zijn we vertrokken. Eten kunnen we niet beoordelen. Heeft zogezegd 3 steren, maar nog geen 1 ster waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 3Decleir18-06-2017

ronduit degoutant

Naar deze hostellerie geweest met bon. Konden enkel boeken indien we viergangendiner namen - 48 euro per persoon (zonder btw van 12 euro), wat we dan ook gedaan hebben. Daar aangekomen werden we naar onze kamer gebracht. Nooit eerder gezien, niet vuil maar smerig. In de badkamer stond gewoon schimmel op de zeepbakjes. Viergangendiner was ronduit smaakloos. Eén van de gerechten was zeevruchten risotto, was precies puree met scampi die platgekookt was. En dan de prijs - bon 80 euro. Nog 160 euro moeten opleggen voor diner maar ook 32 euro voor twee kleine hondjes. Alle vermelde prijzen waren zonder btw. 240 euro dus voor een nacht in smerige bedoening. Nooit meer!

Gereisd met partner in juni 2017

Hotel Le Ry d'Ave info