Géén boekingskosten

Hotel La Malle Poste

BelgiëNamenRochefort

We hebben de beste aanbieders voor Hotel La Malle Poste voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 24 reviews

9FenomenaalScore uit 24 reviews
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten

24 Reviews over La Malle Poste

• 10Fam Kruijt06-05-2019

Fantastisch: absolute aanrader!

Bijzonder sfeervol en gastvrij. Nette en schone kamers, goed zwembad met sauna en prachtige tuin. Ontbijt bijzonder goed en vers. Diner fantastisch; desserts fenomenaal.

• 10Bart vw02-02-2019

Heerlijk

Gastronomisch pull back hotel: leuk authentiek en verzorgd kader, echt lekker menu gegeten Smorgens goed ontbijten en dan op zoek naar de sneeuw

• 5Erika Oldenhof28-05-2015

Goedkope kamers zijn kippenhokken!

Op het eerste gezicht goede accomodatie met heerlijk eten. Is een prima accomodatie voor mensen die op hun hoge hoed willen zetten hoeveel ze verdienen maar voor de toerist die een normale kamer verwacht voor een goede prijs een afknapper. Goedkoopste kamers zijn eigenlijk niet geschikt voor mensen met een normale lengte. Maar voor geld is alles te koop!

• 10Robert Goossens03-11-2011

Steeds opnieuw voor herhaling vatbaar.

We bezochten het hotel reeds zes maal in verschillende perioden. Het is steeds genieten van de gastvrijheid, de deskundigheid en de taktvolle behandeling door het personeel. De aankleding van het hotel in zijn geheel en zeker tijdens een specifieke periode (vb. kerstperiode) is een streling voor het oog en getuigt van pure classe en oog voor detail. Een pluim voor de gastvrouw. De maaltijden, inclusief het ontbijt zijn heerlijk en de prijs ligt zeker in verhouding tot de kwaliteit. De Chef spreekt perfect nederlands wat door nederlands sprekende bezoekers geapprecieerd wordt.

• 8wendy17-07-2011

mooie plek, mooi hotel

mooi hotel en goede service. prima kamers, wij hebben in het nieuwe deel overnacht. Het eten in het restaurant is prima, alleen wij vonden de prijs /kwaliteit niet in echt verhouding. Prijzen zijn erg hoog, 30/40 euro voor een hoofdgerecht.40,- minimaal voor een flesje wijn.. lokatie is super, en er zijn voldoende betaalbare restaurant in de buurt.

• 9Elena15-06-2011

We will come back for sure

Very nice place to chill out and have a good wine. Restaurant was perfect. The only point of attention is that personnel speaks only French. All the rest was very very nice. I was surprised to know that the hotel is just 3 stars.

• 9Dirk De Bruecker27-04-2011

Zeer goed, dichtbij perfect

Zijn er in voorjaar 2011 geweest in kamer nr 1. Deze is heel smaakvol ingericht in cottage stijl, maar met zeer moderne en volledige badkamer. De baas spreekt perfect nederlands. Eten is schitterend, gastronomisch van zeer goed niveau. Zwembad binnen is leuk en voldoende om ns ff te relaxen na een wandeling.

• 9rik holvoet06-01-2011

toplocatie

wij zijn daar nu voor de achtste keer geweest en het was weer top. De kerstreveillon was uitstekend.

• 10Marjolein D28-08-2010

mooi hotel

Wij zijn net terug. Een fantastisch hotel. Heerlijk ontbijt. Mooie kamers. Leuk zwembad met sauna Door vervelende omstandigheden moesten wij eerder terug naar Nederland. We hebben alle medewerking en medeleven gekregen van het hotel.

• 9Sandra18-06-2010

super

mooi hotel, heerlijk bubbelbad op de kamer. Bedden slapen heerlijk. Het ontbijt is niet in buffetvorm, maar alles wordt aan tafel gebracht, wat ook wel eens aangenaam is. Het smaakte heerlijk, was genoeg en je kon bijvragen. En vers sinaasappelsap. Vriendelijke service. Hotel ligt wel aan een drukke weg, maar daar hadden wij persoonlijk niet zoveel last van. zeker dat het hotel ook een eigen parking had. Dit is zeker een aanrader!!!!

Hotel La Malle Poste info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)