Kleine hotelsWeer vandaag14°4°

4 reviews over Hotel La Fayette in het Nederlands

Helemaal goed

tourist
9-6-2011

Het hotel was helemaal niet zo slecht. Al is het een beetje lawaai toch is het minder druk dan in het centrum van de stad. Ik heb heel goed gegeten. Ontbij was lekker. De baas was heel vriendelijk. Ik moest naar Han-sur-Lesse gaan en hij heeft me ernaartoe gebracht. Voor wie die moet met weinig geld is het altijg mogelijk voor ongeveer 40E te logeren. Prima voor studenten of "routard"-waandelaars. Nu willen de mensen een jacuzzi in de kamer, mogen ze 100E betalen ? Ik wou niet. Ik had wel kunne vinden maar ik heb alleen maar 40E betaald. Baas was prima. Aan te bevelen.

Gereisd alleenreizend in juni 2011

Goed voor 1 nachtje

Demeulenaere
22-4-2011

Aankomst was wat afstandelijk maar zeker ook niet onvriendelijk. vele trapjes en verschillende gangetjes in het gebouw. Kamers zijn verouderd en niet onderhouden, wat wel spijtig was. veel lawaai aan de straatkant vanwege enkel glas. Verder geen lawaai. het ontbijt was zeker in orde volgens prijs / kwaliteit. (ontbijt is maar 5.50euro pp).

Dichtbij het centrum.

Gereisd met partner in januari 2011
2008

Net de ligging(recht tegenover burcht), de service en het verfijnde eten maken van dit hotel echt hetgene je verwacht van een gastronomisch weekendje Ardennen. Ok, de kamers zijn nogal verouderd maar dat weegt niet op tegen de charme die dit hotelletje uitstraald. Een aanrader voor wie charme en niet luxe op eerste plaats zet.

Gereisd familie in januari 2008

2007

Hotel oogt leuk van buitenuit, maar viel ons finaal fel tegen.De kamer was ruim maar niet verzorgd met een 'doe het zelf 'afwerking.

De verwarming in de kamer stond af en het duurde 4 uur om ze enigzinds op te warmen.

Het restaurant had gezellig kunnen zijn maar het was er koud. De radiatoren waren dichtgedraaid terwijl het buiten amper 2 graden was.

Het halfpensionmenu was maar matig, idem het ontbijt(met nog steeds geen verwarming).

De ontvangst/ bediening was koel en afstandelijk.

Gereisd anders in april 2007

We hebben een aantal aanbieders voor La Fayette voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Fayette in Rochefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Fayette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.