Géén boekingskosten

7.2GoedScore uit 6 reviews

6 Reviews over La Fayette

• 7tourist09-06-2011

Helemaal goed

Het hotel was helemaal niet zo slecht. Al is het een beetje lawaai toch is het minder druk dan in het centrum van de stad. Ik heb heel goed gegeten. Ontbij was lekker. De baas was heel vriendelijk. Ik moest naar Han-sur-Lesse gaan en hij heeft me ernaartoe gebracht. Voor wie die moet met weinig geld is het altijg mogelijk voor ongeveer 40E te logeren. Prima voor studenten of "routard"-waandelaars. Nu willen de mensen een jacuzzi in de kamer, mogen ze 100E betalen ? Ik wou niet. Ik had wel kunne vinden maar ik heb alleen maar 40E betaald. Baas was prima. Aan te bevelen.

• 10David Krzeminski09-06-2011

Trop bon

Je comprends pas ces gens qui veulent loger à crédit et qui viennent se plaindre du service rendu. Tout ce que j'ai à dire c'est que le rapport qualité-prix est excellent. Merci de faire passer. Patron très gentil, je peux vous le dire. Il se couperait en 4 pour vous.

• 8beaubois hélène08-06-2011

Pas mal pour le prix

Bâtiment typique. Chambres avec vue sur le château Comtal. Parking gratuit. Emplacement pour vélo. Restauration ++++. Nous y avons très bien mangé.

• 7Demeulenaere22-04-2011

Goed voor 1 nachtje

Aankomst was wat afstandelijk maar zeker ook niet onvriendelijk. vele trapjes en verschillende gangetjes in het gebouw. Kamers zijn verouderd en niet onderhouden, wat wel spijtig was. veel lawaai aan de straatkant vanwege enkel glas. Verder geen lawaai. het ontbijt was zeker in orde volgens prijs / kwaliteit. (ontbijt is maar 5.50euro pp). Dichtbij het centrum.

• 7Hendrik Cobbaert22-03-2008

Net de ligging(recht tegenover burcht), de service en het verfijnde eten maken van dit hotel echt hetgene je verwacht van een gastronomisch weekendje Ardennen. Ok, de kamers zijn nogal verouderd maar dat weegt niet op tegen de charme die dit hotelletje uitstraald. Een aanrader voor wie charme en niet luxe op eerste plaats zet.

• 4pieter bossuyt02-04-2007

Hotel oogt leuk van buitenuit, maar viel ons finaal fel tegen.De kamer was ruim maar niet verzorgd met een 'doe het zelf 'afwerking. De verwarming in de kamer stond af en het duurde 4 uur om ze enigzinds op te warmen. Het restaurant had gezellig kunnen zijn maar het was er koud. De radiatoren waren dichtgedraaid terwijl het buiten amper 2 graden was. Het halfpensionmenu was maar matig, idem het ontbijt(met nog steeds geen verwarming). De ontvangst/ bediening was koel en afstandelijk.

Hotel La Fayette info

Soort hotel