Vakantiehuis La Dolce Vita

2008

Wat een tegenvaller!!

Ronald en Linda
9-12-2008

Overal positieve reacties, maar helaas te vroeg gegeven. Na het verblijf krijg je een borgsom terug, maar dan wordt er aan de huurprijs van het huisje nog eens 150 euro (voor slechts 1 week, zes dagen gebruik!!!) toegevoegd voor electriciteit, water en olie. En dan is het huisje dus echt te duur voor een week. Dan is de best leuke herinnering opeens vervangen door een gevoel dat je behoorlijk genept bent. Niet voor herhaling vatbaar en zeker niet iets om anderen aan te raden.

Gereisd met partner in november 2008

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Dolce Vita in Rochefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Dolce Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.