Pension

2 reviews over Pension Gasthof Le Briquemont in het Nederlands

Zeer goed !

Gizella, Noël en Roos
28-6-2015

Zeer vriendelijk onthaal vanwege mevrouw en meneer en de twee kinderen. Goed ingerichte slaapkamer en gezellige gemeenschapszaal. Ontbijt en avondeten zijn fantastisch zowel voor wat betreft service als voor wat er te smaken valt. Een prachtig terras ligt aan de achterzijde van het gebouw. De hulpvaardigheid van de uitbaatsters en van hun kinderen maken het verblijf daar zo deugddoend en ontspannend dat we er ons echt thuis voelden. Het vinden en het be-

reiken van het gasthof zou gemakkelijker kunnen gemaakt worden door enkele aanduidingen langs de te volgen weg.

Gereisd met partner in juni 2015

Een uniek adresje

Devriendt Sarah
6-9-2013

B&B die w uitgebaat door Vlaams-Waals koppel // MET indoor infinity-pool // mooie kamers // avondeten is van hoogstaande kwaliteit // zeer kindvriendelijk // je bent direct in de bossen aan het wandelen

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gasthof Le Briquemont in Rochefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gasthof Le Briquemont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.