Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

7 Reviews over Ferme de Frandeux

• 9Guido01-01-2018

leuke sfeervolle groepsaccomodatie

Allereerst: wij vinden dat de foto's op het internet van de ruimtes/kamers van Ferme de Frandeux geen recht doen aan de werkelijkheid, want die is beter. Wij (6 volwassenen, 8 kinderen) verbleven met 3 gezinnen in de hoeve waardoor we de keuken, sfeervolle woonkamer met haard, en het zaaltje (dat diende als speelruimte voor de kinderen; van 3 tot 11 jaar) voor ons zelf hadden. Frank is een vriendelijke beheerder die voor de jaarwisseling voor ons een mooie brandstapel bouwde op de binnenplaats. Kamers waren ruim en schoon; keuken had alles wat wij nodig hadden als groep. Frandeux is een gat van ca 4 huizen maar mooi gelegen in de natuur en een prima uitvalsbasis voor uitstapjes en wandelingen. In de lente en zomer zal de tuin bij de hoeve ook goed vertoeven zijn met een heerlijk uitzicht. Wij hebben een geweldig weekend gehad.

• 9Tineke15-06-2016

Prima verblijf

Heerlijk plek! Mooi uitzicht, fijne tuin, kamers goed.

• 9Ank van Gulik27-05-2016

Een geweldige omgeving en prima verblijf plek

De kamers zijn fris leuk en eenvoudig. Er is geen toilet op de kamer, wel een wasbak. De prijzen zijn heel plezierig laag. Je kunt beneden zelf koken, gratis koffie pakken. Ik was er al vele malen en heb het plan nog vaak terug te gaan. Ik vind het er heerlijk, zowel de B&B als de 5 km van Rochefort en alle kleine omringende stadjes en dorpjes.

• 3Dhr. Verberg22-11-2015

Nooit meer ! Absoluut af te raden

Gasten die alleen of per duo komen moeten rekening houden met dat er (zonder dat je dat bij reservering weet), andere groepen kunnen zitten in stilteretraite. Dus geen communicatie. Eigenaar vertrekt voor verblijf naar NL, terwijl zijn gehele accomodatie Vol zat met gasten. Hoezo verantwoordelijk voor je bedrijf ? Niemand houdt hier toezicht op. Kan allemaal...... Vreemde gang van zaken. Onvriendelijke uitstraling.

• 8miriam brink13-07-2015

vrijheid, rustige en mooie omgeving.

Ben hier voor de 2de maal met vrienden geweest. Niet luxueus, wel een enorme vrijheid. Ruime kamers, goede matrassen. Badkamer, wc, eetkeuken, zitkamer en riante tuin met zwembad met douche en volwassen trampoline allen gemeenschappelijk gebruik. Toch voldoende rust en privacy voor ieder. De eigenaar tipte ons bij zeer warm weer op een prachtige schaduwrijke plek aan natuurwater.

• 8Fam. te Kiefte18-08-2012

Zalig buiten leven en uitrusten.

In mei een paar dagen hier de prima studio gehuurd met onze 2 kinderen (toen 2 en 9 jaar), boodschappen gedaan en zelf gekookt. Heerlijk rustig, mooie wandeling gemaakt, vuurtje bouwen en ontstressen wat hier goed gaat. Kinderen vermaken zich met de trampoline, de hond, samen zijn en spelletjes doen. Geen opgepoetste luxe, maar rust, mooi oud gebouw wat authentiek gebleven is, natuur op loopafstand en vriendelijke eigenaren. Het zou leuk zijn als er nog een simpele schommel en glijbaantje komt. Circa 3,5 uur rijden vanuit Haarlem en goed van prijs. Ze verhuren ook groepsruimtes. Aanrader !

• 8Piet en Mar26-08-2009

Bed+ en Breakfast+

We hebben hier in augustus op onze doorreis enkele nachten gelogeerd. Het betreft een groot deel van een oude chateauboerderij wat eigenhandig door de erg aardige en behulpzame eigenaars Greetje en Frank prachtig is/wordt opgeknapt. Je waant je weer een beetje in vroeger tijden. We hadden heerlijk de ruimte en alle vrijheid. sMorgens een lekker ontbijtje ens avonds de mogelijkheid van diner. Alles is gezellig gewoon ingericht en kan tegen een stootje. Er was net een nieuw klein zwembadje geinstalleerd en de trampoline was voor onze dochters ook niet te vesmaden. Ze hebben ook heerlijk gespeeld met de vriendelijke hond Liza. Het is eten wat "de pot" schaft maar was goed, vers en met zorg klaar gemaakt.

We hebben met plezier een nachtje bijgeboekt, want ook de omgeving was fantastisch. Het is geen luxe alom, maar lekker gewoon. Een aanrader!!

Bed & Breakfast Ferme de Frandeux info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)