Géén boekingskosten

Meer camping info

47 Reviews over Le Bocq

• 6Ines10-08-2021

Mooie camping met minpunten

Camping is mooi gelegen, er zijn echter ook minpunten.Sanitaire is groezelig, aan vernieuwing toe. Aan sanitaire b moest je extra betalen voor warm water om af te wassen, aan sanitaire a niet. Douches werkte ook niet in sanitaire b. Er is wel wc papier wat handig is. Wc aan restaurant was vies.Dubbele informatie over muziek, er hangt aan dat het wel en niet mag. Mij stoorde het enorm, ik wilde een rustige vakantie. Maar onze buren maakte een feestje met luide muziek.Over Personeel ben ik ontevreden. Nederlanders die geen Frans kunnen. Ze rekende een extra kind aan, terwijl deze gratis zou zijn,Na reclamatie gaven ze ons geld wel terug.Op het terras mochten we niet zitten waar we wilde. Ik wilde het dichtste bij de speeltuin zitten op de stoelen, maar wij waren met te veel (5 pers)en moesten op een picknick tafel gaan zitten, zonder rugleuning en zonder dat de stoel dichter kon. Reservatie voor de tafel was ook niet uitgevoerd

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Maria Roodenburg22-08-2020

Heerlijke plek.

Een fijne rustige camping waar hard en enthousiast gewerkt wordt om de camping te verbeteren. We hadden een hele fijne plek aan de rivier op het veld Rustique. Sanitair gebouw is oud maar verder prima. Het werd goed schoongehouden. Heerlijk dat er geen verkeer dicht bij de camping is, daardoor heerlijk rustige nachten. Broodservice is aanwezig, evenals een restaurant met een eenvoudige kaart. Je kunt direct vanaf de camping al heerlijk wandelen. Verbeterpunten zijn wat mij betreft het bieden van toeristische informatie zoals wandelroutes en het verbieden van muziek op de camping. Dit past wat mij betreft niet bij de camping.

• 10Familie Gosens02-08-2020

Heerlijke groene camping. Aanrader!

Super leuke week gehad op deze mooie camping in de Ardennen die dit jaar is overgenomen door de nieuwe eigenaren en goed is opgeknapt. Prachtig groen, mooie ruime plek, du Bocq (riviertje) om lekker in te poedelen op warme dagen, vriendelijke mensen, leuk personeel. Er worden elke dag buitensport activiteiten georganiseerd waarvoor je je kan inschrijven. De sportievelingen kunnen hier echt hun hart ophalen in deze omgeving. De kinderen hebben ook genoten van de gezelligheid en deze fijne plek. Kortom een dikke aanrader. Wij komen terug!

• 8Kristof23-06-2020

Leuke camping op prachtige locatie

Een heel leuke camping op een prachtige locatie ver van de doorgaande weg.
    Het is er heel rustig van omgeving, maar zoals je duidelijk ziet op hun website spelen ze vooral in op groepen. Wijzelf zou hier dus niet zomaar alleen naartoe gaan (al zal het in midweek vermoedelijk veel rustiger zijn). Het was er zeker niet luidruchtig, maar muisstil zijn enkele gezinnen samen rond een vuurtje natuurlijk nooit. Er zijn campings waar ze dat liever niet zien, hier dus wel. Het sanitair is inderdaad vrij oud, maar alles is aanwezig (toiletpapier, bril,…) en dagelijks proper gemaakt. Het sanitair gebouw vooraan lijk moderner maar wij hebben de moeite niet eens gedaan. Even een misverstand over onze reservatie, maar dat hebben ze uiteindelijk mooi opgelost dus wij waren tevreden. Alle tijden heel vriendelijk aan de receptie! Spijtig van de vaste bewoners voor de uitstraling, maar daar heb je absoluut geen last van. Kortom, een aanrader!

• 7Linda09-08-2019

Gastvriendelijk, no-nonsense, prima eten.

Gastvriendelijk, prima eten.

• 5Staat v/h sanitair
  • 10Ichau Jean-Marie20-08-2018

zeker voor herhaling vatbaar ga zeker nog terug

heb zeker geen negatieve opmerkingen,zeer rustige camping hebben daar regelmatig ook weest gaan eten was elke keer goed en ook niet duur.zeer vriendelijke uitbaters

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9rudy en saskia18-08-2018

zalig en rustig in de natuur

prachtige camping vriendelijke uitbaters

• 8Robert Jansen21-05-2018

Prima weekend gehad en lekker gegeten

Het is een gemixte camping, vaste staanplaatsen en losse caravans. OP verschillende veldjes kunnen groepen staan. Over het algemeen wordt het rond 22.00 en 22.30 redelijk rustig op de camping. Je kan er een vuurtje stoken met eigen middelen of je kan een stookpot huren voor 5€. De uitbaters zijn echt leuke gasten en je kan er ook eventueel eten, wel even reserveren. Het sanitair op het achter terrein kan nog even beter maar, voldoet voor de rest prima, alles is er aanwezig. Wij met zijn zessen hebben weer een goed klim weekend gehad. Hans en Laurent bedankt weer

• 8Isabel16-05-2018

Klein, maar heel fijn!

Als kind op deze camping geweest, en een paar jaar geleden terug gegaan met eigen aanhang. Vroeger al leuk en nog steeds een prachtige camping! We mochten zelf ons plek uitzoeken, wat heel fijn is! Hele fijne rustige camping, klein opgezet maar grote plaatsen! Dinant is erg leuk om te bezoeken, je kan daar ook kayaken! Er is een mogelijkheid om vuurschalen te huren, dus elke avond een kampvuurtje! De natuur is natuurlijk ook fantastisch voor evt. wandelen/fietsen! En het is niet ver van NL! Een aanrader voor iedereen die van kameren houd! (verwacht dus niet te veel luxe, alleen mooie plekken en natuur!)

• 10De coene veerle02-07-2017

Zeer mooi gelegen .mits de nodige aanpassingen

Zeer rustig en vriendelyk .sanaitaire is een echt min punt .oude caravans staan er vervuild by .zou daar een pareltje kunnen zyn maar helaas !

• 1Staat v/h sanitair

Camping Le Bocq info