Vakantiehuis Groepsaccommodatie Maison Regal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

10 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Maison Regal

• 5Vdl125-07-2020

Oud huis op een prachtige locatie.

Het huis is aan de oudere kant. Bepaalde slaapkamers zijn enkel toegankelijk via een andere slaapkamer. Enkel stapelbedden om te slapen. Er zijn maar 2 toiletten. Sanitair is absoluut aan vernieuwing toe. Het huis was niet super schoon. Er lagen muizenuitwerpselen in de slaapkamer. Desondanks een toffe vakantie. Wij hadden geluk dat het prachtig weer was dus we zaten voornamelijk buiten.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 10Hein27-10-2015

Super

We hebben met 8 volwassenen en 8 kinderen een weekend doorgebracht in het oude station. Prachtige, rustige locatie met een mooi uitzicht. De kinderen hebben zich prima vermaakt met de ruimte rond het huis. Vooral de spoorlijn en de tunnel waren favoriet. Op zondag even uitkijken want dan rijdt er een toersitentreintje. Het huis is prima, voldoende ruimte, fijne douches en mooie keuken.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Willem22-04-2014

Fantastische plek en begeleiding!

Eigenlijk moet ik dit niet schrijven, want dan zitten ze volgende keer volgeboekt ;) De locatie in Purnode is een prachtige plek om uit te rusten, te fietsen, te voetballen, te barbequen, te wandelen en te klimmen. Het is heerlijk ruim en een prachtige omgeving.

Gereisd met vrienden in april 2014

• 9Inge25-06-2012

In 1 woord geweldig!

We zijn hier een weekendje met het hockeyteam geweest en het was geweldig. Goede, gezellige accommodatie. Meer hadden we niet nodig. Alle activiteiten waren ook super geregeld. Mooie omgeving. De bedden waren goed en binnen het huisje alles goed schoon en diverse zaken aanwezig (vaatwasblokjes, koffiefilters, kruiden, muziekinstallatie, etc...) Wij kunnen iedereen deze accommodatie aanraden!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9Peter van Nunen02-05-2012

Topper

Maison Regal leent zich uitstekend voor kleine en middelgrote groepen met of zonder (kleine) kinderen. De ligging is werkelijk magnifiek middenin de Ardennen met een prachtig uitzicht. Overdag is er voor de sportief ingestelde mens van alles te doen, zoals mountainbiken en voor de wat rustiger ingestelde mens is het heerlijk lopen in de omgeving met diverse kreken/bossen/heuvels. In de avond is het heerlijk toeven bij het kampvuur. Kinderen kunnen in de omgeving ook helemaal los gaan. Een aanrader voor elke groep.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 9Lepel23-01-2012

Voor ons DE plek in de Ardennen!

Geweldige plek! Ligging is fantastisch, 'verborgen' in een groene valei, aan een oude overwoekerde spoorlijk, halverwege de helling boven een klaterend beekje. Het gebouw is oud, degelijk en een beetje spartaans (ga niet als je veel luxe zoekt), overigens wel met een prima uitgeruste keuken, open haard etc.. Wij waren met kinderen, die hebben de tijd van hun leven gehad met wandelen over de spoorlijn, kampvuur, spelen rondom huis. Vooral mooi is dat je letterlijk midden in de natuur zit en van niemand last hebt! Wij gaan zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9Jaap Meerhoff 23-01-2012

toplocatie om er even tussenuit te gaan

fijne locatie midden in de natuur en goed bereikbaar vanuit nl... de faciliteiten zijn hier divers en de recreatie mogelijkheden zijn er alom.

• 9Joost Konijnenbelt23-01-2012

Toplocatie in een fantastische omgeving

Maison Regal is een heerlijke groepsaccommodatie in Purnode. Van alle gemakken voorzien en het leent zich uitstekend voor middelgrote en grote groepen. Er zijn voldoende slaapruimtes, er is een ruime keuken met al het toebehoren en een gezellige huiskamer waar het met een groep mensen lekker vertoeven is. Bij lekker weer kun je fantastisch buiten zitten en 's avonds het kampvuur opstoken. Door de ligging onder in het dal is er erg veel privacy en de omgeving leent zich uitstekend voor buitensportactiviteiten. Je kunt er urenlang mountainbiken, hiken en in de directe nabijheid zijn er voldoende opstapplekken om te gaan kanoën. Een toplocatie voor groepen die willen genieten van al het moois dat de Belgische Ardennen te bieden hebben en gesteld zijn op privacy in een accommodatie die van alle gemakken is voorzien. Helemaal top!

• 10L.vanLoon23-01-2012

Geweldige locatie!

Vakantiehuis Groepsaccomodatie Mason Regal in Purnode heeft alles wat je verwacht voor een avontuurlijk verblijf in de Ardennen. De locatie ligt diep in het bos verscholen en dus geen last van herrie, licht of vervelende buren. De omgeving is schitterend en biedt alle mogelijkheden voor mountainbiken, wielrennen, klimmen, wandelen, kanoen, etc etc. Het huis is schoon en biedt alle faciliteiten die je kunt wensen. Wij blijven hier met famillie en werk jaarlijks terugkomen!

• 9familie van Wijhe/ Hoekstra 09-01-2012

heerlijke huis fijn wandelgebied

Fijn huis, lekkere tuin met kampvuur, prachtig uitzicht!. Het ligt aan een oude spoorlijn met tunnels. Door de bergen loop je heen en over de berg of langs het rivier de Bocq beneden loop je weer terug. We zijn er al 4 keer geweest met de hele familie en we blijven er zeker komen. We hebben nog lang niet alle mogelijke paden gelopen. Siem, de beheerder is geweldig! Onze kinderen zijn nog onder de 10, maar over een paar jaar gaan we met ze de kano in of met de mountainbike.

Gereisd met vrienden in november 2011

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Maison Regal info