Vakantiehuis
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Maison de la Vallee

19 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Maison de la Vallee in het Nederlands

Heerlijk genieten daar 😀

Nicky,
14-8-2018

Héérlijke rustig gelegen plek in prachtige omgeving 😊 Vele sportieve activiteiten te doen. Savonds lekker bij het kampvuur gezeten.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke plek

Motorcycle Support Nederland
28-10-2014

Leuke plek voor onze groep met jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt en beperkingen. Voor 1 persoon met rolstoel niet goed te betreden en iemand met een been-prothese ook niet zo bijzonder. Sobere inrichting in huis, prettige plek buiten het huis en in de natuur. Soms wat rekening houden met buren dichtbij. Wel in leuke omgeving en met voldoende ontspanningsmogelijkheden.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Praktisch goed ingericht huis voor de hele familie

Bas van Seeters
21-10-2014

Met 8 personen één weekend verbleven in deze 'maison.' Daarnaast gebruik gemaakt van verscheidene activiteiten georganiseerd door Rocks and Rivers. Ik heb niets gemist aan de locatie en of activiteiten, over alles wat tot in de puntjes nagedacht waardoor er niets ontbrak.

Geweldig! Een aanrader voor iedereen, of je nu met familie, vrienden, kennissen of collega's gaat.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Heerlijke plek voor een rustig weekend.

Mark
21-10-2014

Ruime accommodatie, mooie eetkeuken en heerlijke tuin waar lekker een kampvuur gemaakt kan worden!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

rustige plek in prachtige omgeving

Ernestine Mennens
21-10-2014

Gezellig ingericht huis, mooie en gezellige woonkeuken met ruime kookgelegenheid voor grote groepen. Mooi, rustig gelegen en een goede uitvalsbasis voor wandel/MTB en andere buitenactiviteiten. Goed professioneel team voor begeleiden van klim, abseil en andere outdoor-evenementen

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Prachtige plek midden in de natuur

Martijn
7-1-2014

We hebben 3 dagen met 4 gezinnen doorgebracht. Prima kamers, sanitair is goed en het huis heeft echt een fantastische leefkeuken met grote tafel voor 16 personen!

Alle 8 kinderen (8 t/m 11 jaar) konden er de hele dag vrij rondlopen omdat er geen verkeer is (huis ligt aan een doodlopende weg).

Grote kampvuurplaats in de tuin, recht voor het huis, waar het goed toeven is.

Activiteiten gedaan die ook goed te doen zijn voor de kinderen: - Challenge Parcours - Via-Ferrata (aanrader!) en een leuke fotozoektocht naar een kleine grot.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Dec 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bijzonder plekje

Familie Essing
4-6-2013

We zijn met onze famile (13 p: 8 volw, 5 kinderen) een weekend in dit heerlijk ruime huis verbleven. Het huisje is van alle gemakken voorzien en de openhaard in de huiskamer, tesamen met de grote famile tafel in de keuken zijn wel de toppers van t huis. Ook in de omgeving is er voldoende te beleven voor fietsers, wandelaars & hardlopers. Kortom een aanrader voor iedereen!

Gereisd met vrienden in juni 2013

prachtige plek

Nellissen
4-6-2013

Wij hebben hier echt genoten met de hele fam. Super

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Uitmuntend

Laurens van Oosetrewijk
21-5-2013

Geweldige accomodatie voor wielren groepen in een prachtige heuvelachtige omgeving in het mooie dorp Purnode. Perfect!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Rustige liggging in mooie omgeving

De Brabander
8-5-2013

Warm water problematisch Bedden en kamerverdeling is niet zoals op jullie website. Eén dunne deken per bed is wat weinig.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Maison de la Vallee in Purnode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Maison de la Vallee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.