Vakantiehuis Chante Grillet

Vakantiehuis Chante Grilletsterstersterster

8Fantastisch

België, Namen, Purnode

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Chante Grillet?

8Fantastisch

• 8.5Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Chante Grillet

• 8W.de Vries23-07-2010

Rustig, van alle gemakken voorzien huis.

Het vakantiehuis is knus, en van alle gemakken voorzien. Het zwembad is fantastisch, vooral na een warme dag is het heerlijk vertoeven. De eigenaar is een vriendelijke man, die goed zijn best doet om nederlands te spreken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Esther25-08-2008

super huisje

Waanzinnig leuk huisje met een heerlijk overdekt privezwembad, waar je zoveel gebruik van mag maken als je wilt. De eigenaar kan zelf ook gebruik maken van dit zwembad, maar gaat er niet in als de gasten erin zijn. Erg vriendelijke eigenaar, die zijn best doet om Ned. te spreken. Huisje is netjes, compleet en van alle gemakken voorzien. Het huisje zit aan het einde van een doodlopend weggetje, zodat ook de kinderen er naar hartelust kunnen spelen. Het dorpje zelf is klein en er valt weinig te beleven, maar je zit vlakbij Dinant en andere grotere steden. Ook een dagje naar Han is een echte aanrader. Al met al een leuke ervaring gehad en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met familie in augustus 2008

0 tips over Vakantiehuis Chante Grillet