Kasteel Groepsaccommodatie Ferme de Pondrome

Kasteel

1 review over Kasteel Groepsaccommodatie Ferme de Pondrome in het Nederlands

Let op voor de verborgen kosten

Onbekend
3-10-2012

Mooi groepsverblijf, maar iets te veel nadruk op uiterlijke luxe en te weinig praktisch (dure koffiezet die niet werkte, niet mogelijk om een douche te nemen in het ligbad zonder dat de badkamer onder water komt te staan etc). Let ook op de kostprijs : de initiële huurprijs (1100 euro/weekend) lijkt bescheiden, maar men rekende ons nadien 375 euro bijkomende kosten bovenop. Reken dus op 1500 euro/weekend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Groepsaccommodatie Ferme de Pondrome in Pondrôme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Groepsaccommodatie Ferme de Pondrome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Groepsaccommodatie Ferme de Pondrome scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.