Vakantiehuis La Mésange Bleue

Vakantiehuis La Mésange Bleue

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis La Mésange Bleue in het Nederlands

superleuk huisje, met fantastisch uitzicht

Irene van Olden
21-6-2018

Wij zijn hier oktober 2017 geweest. Het was een kort verblijf maar zo goed bevallen dat we zeker nog eens terugwillen, we hadden erge pech met het weer en gezondheidsklachten dus we moeten het zeker nog eens overdoen. Erg leuk ingericht huis, prima slaapkamers en bedden, keuken van alle gemakken voorzien en tijdens slecht weer tal van dvd's om te kijken, we verbleven hier met 5 kleine hondjes die heerlijk in de tuin konden rondstruinen. Zeer rustige ligging met een prachtig uitzicht.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Mésange Bleue in Patignies, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Mésange Bleue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.