Reviews over Patignies

superleuk huisje, met fantastisch uitzicht

Irene van Olden,
    21-6-2018

Wij zijn hier oktober 2017 geweest.

Het was een kort verblijf maar zo goed bevallen dat we zeker nog eens terugwillen, we hadden erge pech met het weer en gezondheidsklachten dus we moeten het zeker nog eens overdoen. Erg leuk ingericht huis, prima slaapkamers en bedden, keuken van alle gemakken voorzien en tijdens slecht weer tal van dvd's om te kijken, we verbleven hier met 5 kleine hondjes die heerlijk in de tuin konden rondstruinen. Zeer rustige ligging met een prachtig uitzicht.

Mooi huis in een schitterende omgeving

Inge,
    18-6-2009

We zijn hier met een groep vrienden geweest. Is een enorm huis met vele slaapkamers. In het begin een doolhof met gangetjes en trapjes maar als je de weg eenmaal weet is het in één woord GEWELDIG!!