Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag-1°-4°
7,2

• Onderkomen6,2
  • Activiteiten6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Le Village de Vacances d'Oignies voor je op een rij gezet:

108 reviews over Vakantiepark Le Village de Vacances d'Oignies in het Nederlands

Heerlijke tijd gehad.

Meuldijk,
26-10-2018
  • Activiteiten8

Prachtig park midden in de natuur. Simpele, wat oudere huisjes, maar alles wat je nodig hebt is er. Elk huisje heeft een grote barbecue. Fijne tijd gehad met ons gemixte gezin, kinderen van 3 tot 13 jaar, iedereen had het naar z'n zin :-)

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Horror! Nooit meer hier heen!!

Astrid van Schaick,
7-2-2018
  • Activiteiten2

Het ontvangst van Renee was prima. Vriendelijk en behulpzaam. Daar stopt de positiviteit. Het zijn gedateerde natte en slecht onderhouden huisje. Ik zat in huisje 13. Op 01-01-2018 ontdekte ik dat het dak lekte. Dat kan gebeuren. Deze lekkage heb ik op 02-01-2018 gemeld bij de receptie. Renee vertelde dat ook bij nummer 12 het dak lekte. Helaas lag de dakdekker met griep. Er was niemand anders om het te repareren. Ik ben op 03-01-2018 naar huis gegaan. Ik blijf niet in een nat koud vies huisje. Teruggave van de laatste 2 dagen huur gebeurd niet. Vind ik niet netjes want hun hebben geen goed product geleverd. Niet boeken!!! Gaat er wat mis kan je naar je geld fluiten. Zo niet netjes!! Aan lekkage kan je niks doen maar los het netjes op.

Gereisd alleenreizend in december 2017

Rust in een zalig groene omgeving

Joris Rombaut,
31-1-2018
  • Activiteiten8

De chalet was netjes, maar eerder geschikt voor 4 dan voor 6 personen (slaapbank). Superrustig gelegen en veel privacy. Vriendelijk en correct onthaal en dito afrekening. Mochten zelfs zelf het vertrekker kiezen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

fantastische

gg oosterveen
17-12-2016
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

het is een heel mooi wandelgebied maar wel zwaar lopen veel keitjes steentjes en best wel klimwerk.je moet goed ter been zijn om daar te wandelen.maar echt de moeite waard.huisje wat wij hadden was prima goed in de verf alles schoon en niet muf.het is er inderdaat koel binnen maar dat komt omdat je echt in de bossen staat.je loopt ook zo van het park de bossen in.je moet wel van rust houden want er is niets.aan de receptie zijn ze erg behulpzaam we hadden autopech en konden de anwb niet bereiken ze hebben alles geregeld dat er iemand van een garage kwam kijken en hebben hem weer gemaakt.wij bevelen hem zeker aan.

Gereisd met partner in september 2016

opgelicht door deze organisatie

l d boef
7-7-2016
  • Activiteiten2

huisje was goed, veel ruimte, bosrijk en stil

Gereisd met partner in mei 2016

Nooit Nooit Nooit meer

R.w.w. Rabenort
24-6-2016

Vakantie van 17/06/2016 tot 24/06/2016

Vakantiepark “Le village de vacances dÓignies”

Geboekt via touroperator.

We waren er hard aan toe, even een weekje weg.

Een speurtocht op internet bracht ons bij touroperator en na wat keuzes gemaakt te hebben, kwamen we op Vakantiepark “Le village de vacances dÓignies”

Het zag er precies uit naar wat we zochten: Natuur, rust en mooie ruime huisjes en ook nog eens tegen een mooie prijs.

De ontvangst was goed en we kregen ons bestelde bedlinnen en de sleutel van huisje Nr. 25

Bij het openen van de deur kwam de reuk van vocht je al tegemoet (maar ja het stond misschien al een tijdje dicht?) Het keukenkastje hing er half af en de lamp was stuk.

Terug bij de receptie heb ik melding gemaakt van het kastje en de lamp.

(Het vocht zou van tijdelijke aard kunnen zijn dus niet gemeld)

Ik dacht dat mijn vrouw elke dag de vloeren dweilde, maar het was uit de grond optrekkend vocht.

niet alleen uit de grond trok het vocht op het liep zelfs langs de muren.

Dit gebeurde vooral als de temperatuur op liep, waarbij het waarschijnlijk om condens gaat.

Condens ja dat kan (niet goed geïsoleerd) maar wel liters tegelijk. De lucht was onprettig en zeker niet gezond.

Omdat er zoveel vocht op de grond lag moesten we nu wel dweilen en kwam er onder een bed een vuile onderbroek vandaan, die bij de “eindschoonmaak” niet gezien was.

Al met al is het niet aan te raden om hier een huisje te huren.

Het is zeer oud en aan het vochtprobleem zullen ze eerst wat moeten gaan doen.

Gereisd met partner in juni 2016

• Activiteiten2

Ondanks de beroerde recensies hieronder toch geboekt want heel goedkoop en handige uitvalsbasis voor fietsen langs de Maas. Huisje viel absoluut niet tegen. Prima in de verf, ingericht met veel IKEA spulletjes, zag er best nieuw uit allemaal. Rook wel muf, vochtigheid in het huisje is erg hoog en is moeilijk droger te krijgen (ondanks de luchtontvochtiger). Als je een fluitketel water voor de thee op zet stijgt de vochtigheid alweer. We hadden meer het gevoel om in de voortent van een caravan te zitten dan in een huisje. In het huisje zelf was het gemiddeld 14 graden, terwijl het buiten soms 20 was. Maar, kacheltje even hoog aan en het huisje was snel weer warm. Ons huisje was vrijstaand en voor 6 personen, maar ik vond het met z'n 2en en de hond alweer druk genoeg. We hadden eigen bedlinnen mee en de tv (flatscreen) hebben we niet gebruikt. Voor een hele week hebben we 13 euro aan stroom gebruikt.

Er lagen in huis genoeg folders voor inspiratie en bij receptie lag nog veel meer.

Gereisd met partner in mei 2016

Niet doen

Heerr ben wat beter gewend
8-6-2016
  • Activiteiten1

We gingen met school heen in t begin kwame we aan stonk alles was vet gevaarlijk lagen haren grond was vies ons bed viel uit elkaar ga maar door gewoon te vies en het tocht en of het is bloedheet of stervenskoud!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Heerlijk rustig park midden in het bos!

Annemiek
23-5-2016
  • Activiteiten8

Prima en rustig vakantiepark midden in de natuur! Nog niet zo heel commercieel allemaal, maar dat zochten wij ook! Vriendelijke mevrouw aan de balie! Huisjes zijn schoon, compleet maar niet superluxe. Maar dat merk je ook terug in de prijs. Je kan hier echt rust vinden, lange wandelingen en fietstochten maken. Of heerlijk Frankrijk in, het park ligt tegen de franse grens. Volop mogelijkheden voor de rustzoeker. We komen zeker een keer terug. Nederlandstalige (Vlaamse) zenders op TV en franstalige. Helaas geen BVN kunnen vinden. Wifi te ontvangen in nabijheid van receptiegebouw.

Gereisd met partner in april 2016

heerlijk ontspannen onthasten

Franky Samyn
22-5-2016
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten2

midden in het bos, uniek ervaring.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Village de Vacances d'Oignies in Oignies-en-Thierache, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Village de Vacances d'Oignies zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.