Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer chalet info

14 Reviews over L'Abri Vert

• 10Wouter27-12-2021

Prachtige chalet op een toplocatie

Wij verbleven met ons gezin met 3 jonge kinderen een kleine week in deze prachtige chalet. voorzien van alle comfort. De chalet is gelegen op een klein vakantiepark met een speeltuin en enkele boerderijdieren. Ze ligt op de rand van het vakantiepark waardoor je veel privacy geniet en de deur uit zo het feeërieke bos inwandelt of fietst. We hebben allemaal zeer genoten van deze week. Zeker een aanrader!

• 10Natuur
  • 8Vermeulen06-08-2020

Rustige omgeving

Ideaal om te relaxen, zo rustig hier. Activiteiten met de auto op een niet te lange afstand rijden. Alles is aanwezig. Voor ons een aanrader. Verrast van de groene omgeving hier.

Kris Vromant, Eigenaar, 16-01-2021

Fijn te horen dat uw verblijf vorige zomer zo goed is meegevallen. Wij hebben de inactiviteit van de coronatijd gebruikt om onze chalet op te waarderen. Vanaf maart 2021 kan u niet meer terecht met 7 personen. Wij hebben het stapelbed vervangen door een infraroodcabine voor 2 personen. Er is ook een vast kinderbedje (tot 3 jaar) toegevoegd. Iets meer luxe en comfort dus voor 5 + 1 personen. Voorlopig kan de informatie op de Zoover pagina niet worden aangepast. Daarom geven we dit mee via deze reactie.

• 10Patrick Buggenhout16-08-2018

Heerlijk!

Heerlijk vertoeven in deze prachtige chalet. De airco was in deze warme zomer en pluspunt 😉

• 10Ben Coeck08-01-2017

"L' abri vert", heeft net dat ietsje meer!

Wie op zoek is naar een gezellige houten chalet in een bosrijke omgeving met veel wandelmogelijkheden, culinaire ontdekkingen en vooral rust, rust, rust... moet hier zijn. Wij zijn er al verschillende jaren opnieuw naar toe gegaan en krijgen er niet genoeg van! Onthaasten is hier onze boodschap en dat in een zeer volledig uitgeruste en goed onderhouden chalet. We proberen er zelf heerlijke wildgerechten uit, (het dorpje heeft een onovertroffen slagerij), maar in de onmiddellijke omgeving vind je ook fantastische restaurantjes. Kortom, het geeft onze eindejaarsweek net "dat ietsje meer" waar we, na steeds weer een hectisch werkjaar, naar zochten.

• 9franky samyn07-01-2017

rustgevend

geen opmerkingen, alles in zeer goede staat en zeer goede nette en propere villa.

• 10Valérie20-06-2016

super weekend

Super chalet in een rustige vakantiepark. Goed ingericht voor kleine kinderen, proper, zonnige terras met bbq... Inventaris compleet (senseo, microgolf, spelen,...)

• 10Dhaene - Vromant13-12-2015

Stilte en bos.

Heel rustig gelegen chalet, in het bos. Alles aanwezig en in goede staat. De houtkachel verwarmt de chalet voldoende en is heel gezellig. Gezellig interieur. Wij waren er met 4 volw. en 3 kinderen. Fijn weekendverblijf. Leuk zijn de goed bewegwijzerde wandel- en mountainbikeroutes in de onmiddellijke omgeving, je hoeft niet eerst ergens naartoe te rijden om de routes te vinden. Dorp is op wandelafstand met klein kruidenierswinkeltje, cafeetje en enkele restaurantjes, fijne couleur locale ;-).

• 10franky en Jo samyn-De Vos24-08-2015

rustig en stil ideaal om uuit te rusten

zeer nette chalet met alle comfort, gelegen in een zeer rustige omgeving.

• 7Joëlle18-06-2014

chalet gelegen in een mooie wandelstreek

We hadden een gezellig weekend in een aangenaam en goed uitgerust verblijf.In de buurt waren tal van bewegwijzerde wandelingen. In het dorpje nabij (1,5km) is er een miniwinkeltje, bakker en beenhouwerij alsook enkele horecagelegenheden. Ideaal!

• 8Dorien Maddens21-08-2012

Plaats om te onthaasten

Ruime, rustig gelegen chalet met prima badkamer- en keukeninrichting. Voldoende slaapplaats voor 7 personen. Veel sportieve mogelijkheden in de omgeving.

Chalet L'Abri Vert info

• AirconditioningBeschikbaar