Oignies-en-Thierache

We hebben een aantal aanbieders voor Oignies-en-Thierache voor je op een rij gezet:

Reviews over Oignies-en-Thierache

Villages des Vacances d'Oignies was rustgevend

joris rombaut
    5-2-2018

Leuk Ardeens dorp, authentiek en met veel goed bewegwijzerde wandelmogelijkheden. Prima bakker en dito beenhouwer. Vriendelijke mensen in de lokale winkel/kruidenier. Iedereen in het dorp zegt goeiedag, dat is opvallend.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Fantastische plaats, al vele malen geweest

M.Hoppenbrouwer-Smits
    19-2-2017

De omgeving is een groot plezier, prachtige natuur. We komen er graag. Jammer dat de honden bijna nergens los mogen lopen, maar voor een midweek is dat overkomelijk. Net op de Franse grens is ook ideaal qua boodschappen en natuur. We komen er al 25 jaar voor een paar dagen tussendoor, zalig!

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk om tot rust te komen

Van Stalborch
    2-12-2013

Prachtige wandelingen gemaakt en wild gezien. Schitterend fietspad langs de Maas 80km lang. Heerlijk fietsen. Cultuur is er wel maar soms wel zoeken. In Oignies was het rustig. Wel daar gezellig koffie gedronken. De boodschappen in Fumay gedaan. Dat is ongeveer 6 km van Oignies.

Gereisd met partner in Tue Nov 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein, oud maar gezellig

Karin en Jan
    4-9-2013

Op wandelafstand bezoek je het kleine dorpje. Handig dat er een kleine supermarkt is en je vindt er een aantal restaurants en kroegjes. Verwacht geen uitgaansleven of cultureel programma. Hier vind je rust en vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in Fri Aug 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeer mooi natuur

pascal v
    25-2-2013

oignies en thierache is een zeer mooi plaats je kan uren wandelen en je heb er ook veel kans om een hert ree of wild zwijntje (ever) te zien je kom er tot rust in de omgeving ook veel te zien nimes mee het park de grotputten en fondry de chien triegnes mee zijn museums fumay frankrijk mee op woensdag een markt dat je in belgie niet meer vind

Gereisd met vrienden in januari 2013
Oignies-en-Thierache scoort een 7,9 uit 10, op basis van 28 reviews