Géén boekingskosten
BelgiëNamenNoiseuxVakantiehuizen NoiseuxVakantiehuis La Récréation

Vakantiehuis La Récréation

BelgiëNamenNoiseux

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Récréation voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 4 reviews

7.5GoedScore uit 4 reviews
  • 9.3Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

4 Reviews over La Récréation

• 7Domien02-08-2012

Luxe, Mooi, Maar kijk uit voor tussenpersoon...!

We waren al bekend met dit vakantiehuis wat optimaal is voor groepsuitje(s). Luxe aanwezig in de vorm van een Jacuzzi en Sauna (in relaxruimte). Grote eet- en recreatiezaal met billiart, en TV kamer van alle gemakken voorzien. Groot nadeel aan het huis is de grote hoeveelheid vliegen (i.v.m. boeren om en rond).

Waarschuwing: doe bij binnenkomst een extra goede check op gebreken! Wij zijn door verhurende partij voor de gek gehouden! Ons zijn +€500 kosten in rekening gebracht voor zogenaamd door ons aangerichte schade. Daarnaast blijkt de €150 schoonmaakkosten niet te betekenen dat je het niet picobello dient achter te laten want ze rekenen maar zo honderden euro's extra schoonmaakkosten terwijl wij het netjes hebben achtergelaten!

Super locatie dus, maar de verhurende partij deugt niet.

• 8Domien Stoffels17-07-2011

Optimaal (groeps) vakantiehuis!

Met zijn sauna, jacuzzi, grote recreatie/eet-zaal, billiart, dart mogelijkheid, voetbalspel, grote keuken, verzorgde zitkamer (voor +/- 20 personen) een optimale locatie voor (grote) groepen!

Een (groot?) minpunt --> VLIEGEN, VLIEGEN en nog eens VLIEGEN!

• 8eugenie21-06-2011

wat een geweldig huis

met familie een lang weekend geweest. groot huis met alle luxe in keuken. leuke tuin met speeltoestellen. binnen in huis genoeg te doen. darten en een poolbiljart jacussi en sauna. minpunt is een doorgaande weg erlangs en het huis is gehorig.en pluspunt is veel te doen in huis als het slecht weer is.

• 7t.w.13-08-2010

ideaal voor groepen.

Wij zijn hier met een groep van ongeveer 30 man geweest. Voor de sfeer moet je zelf zorgen natuurlijk. Grote keuken met alles erin wat je nodig hebt voor zo een groep. Biljart, kickertafel,ping-pong tafel, kinderspeelgoed voor binnen, schommel en superlange glijbaan +- 10 meter. grote sauna, whirlpool+- 6 man. coctail bar (drank zelf meenemen natuurlijk) Het is er proper, ligging is langs een redelijk drukke weg. Activiteiten genoeg in de buurt. Ik zou er terug naartoe gaan als de gelegenheid zich voordoet. ps. water- en elektriciteit verbruik heel schapelijk geprijsd.

Vakantiehuis La Récréation info

• CafeBeschikbaar (1)