Géén boekingskosten

Vakantiehuis Bout De Rue

BelgiëNamenNoiseux

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Bout De Rue voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 1 review

6VoldoendeScore uit 1 review
  • 6Waardering
  • 6Ruimte

Vakantiehuis info

1 Reviews over Bout De Rue

• 6Christelle29-08-2010

te rustig

Dit vakantiehuis is ruim met een grote tuin. Je vindt er alles wat je nodig hebt, maar is wel aan vernieuwing toe, volgens mij. In het dorpje Noiseux is het veel te rustig. Je vindt er praktisch geen winkels behalve een Spar. Volgens beschrijving zou er een aangelegd strandje zijn ? Dit is wel zo, maar het is zeker niet kindvriendelijk en praktisch onbereikbaar per auto. We hebben zelfs uren in de auto rondgereden op zoek naar een wandeling aan de Ourthe of een mooie boswandeling in de buurt ... We vonden NIETS. Kortom, de directe omgeving was een teleurstelling. Dan zijn we het maar verder gaan zoeken : Hotton, Durbuy, Grandhan en enkele kleinere dorpjes zoals Nettine, Heure, .... Vooral Durbuy is een aanrader ! In Grandhan vind je ook een goed restaurantje. Maar ter plaatse is er geen enkele eetgelegenheid. Dat was een afknapper ! Volgens mij is dit vakantiehuis niet echt geschikt voor gezinnen of mensen die graag wandelen of avontuurlijk zijn.

Vakantiehuis Bout De Rue info

• Adresgegevens