Géén boekingskosten

Hotel Les Tanneurs de Namur

BelgiëNamenNamen (Namur)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Les Tanneurs de Namur voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 9 reviews

8.1FantastischScore uit 9 reviews

9 Reviews over Les Tanneurs de Namur

• 4Marjanne13-09-2017

Nooit meer

In het restaurant zijn wij zeer onbeschoft benaderd door de patron of iets, Wij namen deel aan een fietsvakantie en was er gereserveerd. Maar de man wilde ons niet een normale tafel in het restaurant geven maar in een vieze smoezelige ruimte bij uitgifteluik van de keuken. Ik werd wat boos en toen ging hij ons negeren en met zijn handen weg wuiven en uit staan lachen. Ik heb dit in een restaurant nooit ergens eerder mee gemaakt. Geen goed woord voor over het was in een woord een zeer ergelijke onbeschofte man !!

• 9Pierson04-08-2017

Fantastisch hotel.Alles tip top in orde!

Je kan lekker eten in hun eigen grill-restaurant.

• 9Francis03-11-2013

Goede ligging, vriendelijk personeel, goede keuken

Het hotel bevindt zich vlak bij Namen centrum. Een prachtige gerestaureerd geheel wat resulteert in een eigen karakter, geen modern grijs geheel.

• 8D.van Beelen26-09-2013

Super.

Prachtige badkamer, heerlijk eten. Bed ligt goed evenals het kussen.

• 10Debbie29-08-2012

Sfeerhotel midden in het centrum van Namur

Erg sfeervol hotel waar wij een geweldige kamer kregen toegewezen tijdens onze overnachting. Namur is mooi, dit hotel is zelfs nog mooier. Wij wisten niet wat we zagen toen we de deur van onze kamer openden, dèze luxe hadden we niet verwacht! Aanrader om het ontbijt bij te boeken, dit is heerlijk en zeer uitgebreid met verse (!) jus de orange!

• 8fam vandoorne29-12-2010

goed hotel, zeer lekker gegeten

Fijn hotel, vriendelijke uitbating, we hadden een ruime kamer en badkamer met bruisbad. Men had geen enkel probleem om het zetelbed klaar te zetten voor onze zoon van 4, er was ook een babybedje helemaal in orde voor dochter van 3 maand. Zeker te vermelden is het uitstekende restaurant helemaal onderaan: zeer fijn gegeten, heel vriendelijk bediend (in het Nederlands!). Door al de sneeuw waren er helaas niet zoveel wandelmogelijkheden maar al bij al was het een ontspannende vakantie.

• 7Mirando en Wout22-08-2010

Dubbel gevoel

Incheck verliep nogal stroef. Check out was ook niet goed: geen vertrouwen ivm minibar,fouten op de rekening, verkeerde teruggave en niet vriendelijk. De luxekamers waren heel mooi en t bubbelbad was zalig, maar net als de rest van het hotel miste het sfeer en gezelligheid. Het eten was super lekker genieten van begin tot einde, het personeel was nogal zakelijk en koel maar wel attent. Ik zelf lust geen vis en telkens kreeg ik iets overheerlijks ter vervaning. De ligging van het hotel is echt wel slecht, een beetje buitenwijk van namen. Zouden persoonlijk niet echt meer teruggaan maar hebben wel geen spijt van ons verblijf

• 9Eric Geentjens23-03-2010

ECHTE AANRADER

Een gastronomisch weekend geboekt, het menu (menu decouverte) was gewoonweg geweldig, het wijnarrangement was zeer lekker en prijskwaliteit prima, er werd gul geschonken. Het ontbijt eveneens zeer verzorgd. Een nadeel is dat er door de ligging niet altijd parkeerplaats is bij het hotel (wel de omgeving) en niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn (niveauverschillen door samenvoeging-overgangen in vroegere panden). De stad viel ook mee. Voor herhaling vatbaar!

• 9Verbakel03-01-2010

Superhotel!

Erg sfeervol historisch hotel met prima restaurant en ontbijtbuffet. Franstalig personeel dat uitermate attent en vriendelijk is. Hotel ligt niet mooi qua uitzicht, maar wel in centrum van Namen (nabij citadel). Ardennen op korte afstand met auto. Aanrader qua prijs/kwaliteit.

Hotel Les Tanneurs de Namur info

• AirconditioningNiet beschikbaar