Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Les Tanneurs de Namur voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Les Tanneurs de Namur in het Nederlands

Nooit meer

Marjanne
13-9-2017

In het restaurant zijn wij zeer onbeschoft benaderd door de patron of iets, Wij namen deel aan een fietsvakantie en was er gereserveerd. Maar de man wilde ons niet een normale tafel in het restaurant geven maar in een vieze smoezelige ruimte bij uitgifteluik van de keuken. Ik werd wat boos en toen ging hij ons negeren en met zijn handen weg wuiven en uit staan lachen. Ik heb dit in een restaurant nooit ergens eerder mee gemaakt. Geen goed woord voor over het was in een woord een zeer ergelijke onbeschofte man !!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Fantastisch hotel.Alles tip top in orde!

Pierson
4-8-2017

Je kan lekker eten in hun eigen grill-restaurant.

Goede ligging, vriendelijk personeel, goede keuken

Francis
3-11-2013

Het hotel bevindt zich vlak bij Namen centrum. Een prachtige gerestaureerd geheel wat resulteert in een eigen karakter, geen modern grijs geheel.

Gereisd Met vrienden in november 2013

Super.

D.van Beelen
26-9-2013

Prachtige badkamer, heerlijk eten. Bed ligt goed evenals het kussen.

Gereisd Met partner in Thu Sep 19 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeerhotel midden in het centrum van Namur

Debbie
29-8-2012

Erg sfeervol hotel waar wij een geweldige kamer kregen toegewezen tijdens onze overnachting. Namur is mooi, dit hotel is zelfs nog mooier. Wij wisten niet wat we zagen toen we de deur van onze kamer openden, dèze luxe hadden we niet verwacht! Aanrader om het ontbijt bij te boeken, dit is heerlijk en zeer uitgebreid met verse (!) jus de orange!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

goed hotel, zeer lekker gegeten

fam vandoorne
29-12-2010

Fijn hotel, vriendelijke uitbating, we hadden een ruime kamer en badkamer met bruisbad. Men had geen enkel probleem om het zetelbed klaar te zetten voor onze zoon van 4, er was ook een babybedje helemaal in orde voor dochter van 3 maand. Zeker te vermelden is het uitstekende restaurant helemaal onderaan: zeer fijn gegeten, heel vriendelijk bediend (in het Nederlands!). Door al de sneeuw waren er helaas niet zoveel wandelmogelijkheden maar al bij al was het een ontspannende vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dubbel gevoel

Mirando en Wout
22-8-2010

Incheck verliep nogal stroef. Check out was ook niet goed: geen vertrouwen ivm minibar,fouten op de rekening, verkeerde teruggave en niet vriendelijk. De luxekamers waren heel mooi en t bubbelbad was zalig, maar net als de rest van het hotel miste het sfeer en gezelligheid. Het eten was super lekker genieten van begin tot einde, het personeel was nogal zakelijk en koel maar wel attent. Ik zelf lust geen vis en telkens kreeg ik iets overheerlijks ter vervaning. De ligging van het hotel is echt wel slecht, een beetje buitenwijk van namen. Zouden persoonlijk niet echt meer teruggaan maar hebben wel geen spijt van ons verblijf

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

ECHTE AANRADER

Eric Geentjens
23-3-2010

Een gastronomisch weekend geboekt, het menu (menu decouverte) was gewoonweg geweldig, het wijnarrangement was zeer lekker en prijskwaliteit prima, er werd gul geschonken. Het ontbijt eveneens zeer verzorgd. Een nadeel is dat er door de ligging niet altijd parkeerplaats is bij het hotel (wel de omgeving) en niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn (niveauverschillen door samenvoeging-overgangen in vroegere panden). De stad viel ook mee. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in maart 2010

Superhotel!

Verbakel
3-1-2010

Erg sfeervol historisch hotel met prima restaurant en ontbijtbuffet. Franstalig personeel dat uitermate attent en vriendelijk is. Hotel ligt niet mooi qua uitzicht, maar wel in centrum van Namen (nabij citadel). Ardennen op korte afstand met auto. Aanrader qua prijs/kwaliteit.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Tanneurs de Namur in Namen (Namur), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Tanneurs de Namur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.