Géén boekingskosten

Hotel Le Chateau de Namur

BelgiëNamenNamen (Namur)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Chateau de Namur voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 19 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 19 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

19 Reviews over Le Chateau de Namur

• 6ed de boer17-03-2022

Teleurstellend

Veel marmer dat er blinkt in mooi oud gebouw, maar voor vier sterren schiet het te kort. Het ontbijt was heel erg beperkt in de keuze, 2 kazen, 1 vlees, 1 vis, geen vruchtendrank, alleen stukjes ananas maar verder geen fruit, enz. Het paste allemaal op een klein tafeltje. De fitnessruimte is bloedheet, maar sporten lukt toch niet want de mooie apparaten zijn niet op de stroom aangesloten. Bij de receptie liet men me wachten: 'Mijn collega komt zo'. Bij binnenkomst werd me vooral verteld wat alles kostte en hoe ik met de minibar en de champagne moest omgaan, verdere info was er niet te geven.

• 9Loofhome01-10-2021

Uitstekend hotel met uitzicht op de stad

Voor het tweede achtereenvolgende jaar in dit hotel verbleven. Ligt hoog op de heuvel bovende stad, vlakbij de bezienswaardigheid De Citadel. Hotel wordt omgeven door een mooie rozen-en kruidentuin en gratis parkeerplaatsen. Moderne grote kamers met ruim sanitair. Uitstekend restaurant plus een terras met uitzicht op de stad en de Maas. Bediening is door de studenten van de hotelschool, die dat zeer vriendelijk doen. Ontbijt is ook uitstekend, met verse jus d' Orange en zelf te koken eitjes.

• 9Julien P09-05-2014

Cadre fabuleux! Rapport-qualité prix!

Au sommet de la Citadelle de Namur (il faut une voiture ou un taxi pour de rendre en ville a 5 minutes). Restaurant gastronomique avec vue, qualité et tarifs abordables. Chambre rétro mais cosy avec super salle de bains, machine Nespresso en libre service.

• 10Nicolas23-08-2013

Site exceptionnel et rapport qualité-prix génial

Nous avons fait un séjour en amoureux exceptionnel. Forfait gastronomique avec excellent rapport qualité-prix. 1/2 bouteille de Champagne dans la chambre, pétales de roses car nous avions demandé un accueil romantique. Personnel toujours discret mais disponible. Chambre romantique mais ils doivent remplacer les TVs! Salle de bain en marbre blanc sans aucun défaut.

• 8Marc16-07-2013

De hotelschool

Le Chateau de Namur is een hotel/hotelschool. Het complex ligt op de citadel en is makkelijk bereikbaar. De afstand naar Namur-centrum is evenwel te groot om te voet te overbruggen. Mooie groene omgeving met talrijke riante villa's. Een wagen is dus een must. Er grijpen steeds allerlei evenementen plaats in het kasteel (bij onze aankomst: een jubilee, een vergadering, cursus van een lokale microscoopvereniging enz) waardoor alles nogal warrig overkwam bij het betreden van het hotel (ruime parking volledig volzet, een in- en uitlopen van jewelste, gekwebbel,...). Later op de avond kwam alles tot rust. Vlotte check-in. Onze kamer was ruim (op eerste verdieping) met alles erop en eraan. Het eten was van goede kwaliteit maar dan ook weer niet super. Bediening, door de leerlingen van de school, verliep goed. Kortom een goed adres voor cirytrip Namur, maar niet super.

• 9Jolanda14-01-2012

Fantastische plek

Mooie locatie, lekker eten en goede service. Vriendelijk 'personeel' oftewel stagiairs die hun uiterste best doen! kamers ruim, lekker bed. Binnen sfeervol, buitenom restauratie nodig (maar erg mooi sfeertje). Vanaf hotel leuke wandeling door citadel naar stad. En terug om hoog gaat ook prima!

• 8Prummie10-09-2011

Mooie ligging met uitzicht over Namen en de Maas

Maar lopend naar de stad is best een afdaling en weer een klim terug, met niet altijd even handige wandelpaden, dus da's toch iets minder. Kamer is ruim en badkamer helemaal. Ontbijt is prima, maar de tafels mogen tussen de gasten door wel even iets meer van broodkruimels worden ontdaan. Diner geen gebruik van gemaakt, zag er erg prijzig uit en in de stad is erg veel keuze aan restaurants. Op het bed maken ze gebruik van een molton met een plastic onderlaag. Dat is wel erg plakkerig liggen.

• 7pieter en simon22-08-2011

Mooi hotel met wat kanttekeningen!!

Wij hadden dit 4 sterren hotel geboekt voor 60 euro voor 1 nacht. Normaal zou deze kamer 170 euro hebben gekost, kijk en dat is hij dus absoluut niet waard. De kamer was ruim, het hotel licht schitterend en het ontbijt voor 15 euro pp is ruim voldoende maar ook weer niet super de luxe. Het bed laat voor 4 sterren te wensen over, op de stoelen moet een nieuw stofje, een verfje hier en daar ook geen overbodige luxe. De badkamer bijzonder ruim, maar met aftandse handdoeken en geen toiletartikelen aanwezig. Wel een minibar maar plastic glazen, Geen koffie/theezet mogelijkheden. Voor 60 euro , geen klagen hoor, maar als je hier de volle prijs voor moet betalen dan zullen ze toch echt de puntjes op de i moeten zetten en je meer een gevoel van luxe moeten geven en laten beleven.

• 7jpm11-04-2010

mooie ligging

een mooi hotel op een schitterende locatie,mooie kamers en het eten was goed te doen.wij hebben het naar ons zin gehad,maar dat komt ook omdat namen een mooie stad is waar je gezellig kunt winkelen en terrasje pikken.de laaste dag was er een internationale motorcross op de citadel dus we kwamen bijna niet weg,jammer dat ze dat vergeten waren te melden.

• 5M. Vercammen02-03-2010

Nooit meer!

De eerste keer dat we letterlijk uit een hotel zijn gaan lopen. Bij onze aankomst werden we voor een voldongen feit gesteld, en werd ons gemeld dat we niet konden dineren in het restaurant. Probeer op zaterdagavond maar eens een deugdelijk alternatief te vinden in de nabije omgeving... Service quasi onbestaande, en we werden in feite aan ons lot overgelaten. De kamer was eerder vies (vlekken op het tapijt, haren in de lavabo...), en er lagen nog bezittingen van de vorige gasten. Absolute afrader!

Hotel Le Chateau de Namur info

• AirconditioningBeschikbaar