Kleine hotelsWeer vandaag22°7°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Le Chateau de Namur voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Le Chateau de Namur in het Nederlands

De hotelschool

Marc
16-7-2013

Le Chateau de Namur is een hotel/hotelschool. Het complex ligt op de citadel en is makkelijk bereikbaar. De afstand naar Namur-centrum is evenwel te groot om te voet te overbruggen. Mooie groene omgeving met talrijke riante villa's. Een wagen is dus een must. Er grijpen steeds allerlei evenementen plaats in het kasteel (bij onze aankomst: een jubilee, een vergadering, cursus van een lokale microscoopvereniging enz) waardoor alles nogal warrig overkwam bij het betreden van het hotel (ruime parking volledig volzet, een in- en uitlopen van jewelste, gekwebbel,...). Later op de avond kwam alles tot rust. Vlotte check-in. Onze kamer was ruim (op eerste verdieping) met alles erop en eraan. Het eten was van goede kwaliteit maar dan ook weer niet super. Bediening, door de leerlingen van de school, verliep goed. Kortom een goed adres voor cirytrip Namur, maar niet super.

Gereisd met partner in mei 2013

Fantastische plek

Jolanda
14-1-2012

Mooie locatie, lekker eten en goede service. Vriendelijk 'personeel' oftewel stagiairs die hun uiterste best doen! kamers ruim, lekker bed. Binnen sfeervol, buitenom restauratie nodig (maar erg mooi sfeertje). Vanaf hotel leuke wandeling door citadel naar stad. En terug om hoog gaat ook prima!

Gereisd met partner in januari 2012

Maar lopend naar de stad is best een afdaling en weer een klim terug, met niet altijd even handige wandelpaden, dus da's toch iets minder. Kamer is ruim en badkamer helemaal. Ontbijt is prima, maar de tafels mogen tussen de gasten door wel even iets meer van broodkruimels worden ontdaan. Diner geen gebruik van gemaakt, zag er erg prijzig uit en in de stad is erg veel keuze aan restaurants. Op het bed maken ze gebruik van een molton met een plastic onderlaag. Dat is wel erg plakkerig liggen.

Gereisd met partner in augustus 2011

HotelSpecials.nl

Mooi hotel met wat kanttekeningen!!

pieter en simon
22-8-2011

Wij hadden dit 4 sterren hotel geboekt voor 60 euro voor 1 nacht. Normaal zou deze kamer 170 euro hebben gekost, kijk en dat is hij dus absoluut niet waard. De kamer was ruim, het hotel licht schitterend en het ontbijt voor 15 euro pp is ruim voldoende maar ook weer niet super de luxe. Het bed laat voor 4 sterren te wensen over, op de stoelen moet een nieuw stofje, een verfje hier en daar ook geen overbodige luxe. De badkamer bijzonder ruim, maar met aftandse handdoeken en geen toiletartikelen aanwezig. Wel een minibar maar plastic glazen, Geen koffie/theezet mogelijkheden. Voor 60 euro , geen klagen hoor, maar als je hier de volle prijs voor moet betalen dan zullen ze toch echt de puntjes op de i moeten zetten en je meer een gevoel van luxe moeten geven en laten beleven.

Gereisd met partner in augustus 2011

mooie ligging

jpm
11-4-2010

een mooi hotel op een schitterende locatie,mooie kamers en het eten was goed te doen.wij hebben het naar ons zin gehad,maar dat komt ook omdat namen een mooie stad is waar je gezellig kunt winkelen en terrasje pikken.de laaste dag was er een internationale motorcross op de citadel dus we kwamen bijna niet weg,jammer dat ze dat vergeten waren te melden.

Gereisd met partner in mei 2007

Nooit meer!

M. Vercammen
2-3-2010

De eerste keer dat we letterlijk uit een hotel zijn gaan lopen. Bij onze aankomst werden we voor een voldongen feit gesteld, en werd ons gemeld dat we niet konden dineren in het restaurant. Probeer op zaterdagavond maar eens een deugdelijk alternatief te vinden in de nabije omgeving... Service quasi onbestaande, en we werden in feite aan ons lot overgelaten. De kamer was eerder vies (vlekken op het tapijt, haren in de lavabo...), en er lagen nog bezittingen van de vorige gasten. Absolute afrader!

Gereisd met partner in februari 2010

Dit is een topper.

Anny & Louis
18-5-2009

Fantastisch weekend. Heel vriendelijke en professionele bediening, kamers op tweede verdieping heel mooi en modern. Eten was heel goed en genoeg.

Gereisd met vrienden in Mon May 18 2009 15:50:16 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Roels
3-3-2009

Hotel Chateau namur was echt een ramp. Bij aankomst niemand aan de receptie. Na 10 minuten toch iemand gekomen, deze vond onze boeking niet. Bij het avondeten niemand die een woord Nederlands verstond en de bediening door de leeringen liep in het honderd. De tweede dag was het restaurant gesloten voor het ontbijt en moesten we op ontbijten in een soort refter. 1 lange keukentafel waar iedereen samen moest zitten. Er waren ook te weinig pistolets. De 1e avond was de bar gesloten. De 2e avond was deze open met een leerling achter de tap. Toen we een coctail vroegen smaakte deze heel vies. Wij wezen hem hierop en toen haalde hij er iemand bij die de coctail wel kon maken. Normaal bleven wij 3 dagen. De 2e dag zijn we terug naar huis geweest. Echt NOOIT MEER.

Gereisd met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Topklasse !

Aerts Karel
24-11-2008

Zéér goed verblijf gehad. Hotel is hier en daar wel aan renovatie toe. Spijtig puntje is dat de leerlingen van de hotelschool geen nederlands begrijpen en spreken. Ik neem aan dat 95 % van de bezoekers nederlandstaligen zijn, dus hier kan nog wat aan verbetering gewerkt worden. Voor de rest enkel lof.

Gereisd met partner in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een locatie, wat een uitzicht, wat een sfeer… Namen en het chateau dat op de Waalse hoofdstad neerkijkt zijn een niet te miskennen topper. Er zijn uitgebreide, kosteloze, parkeerfaciliteiten, men kan beschikken over een handig stadsplannetje en het ontbijtbuffet is fenomenaal. De executive room was weliswaar ruim en smaakvol maar gaf, net zoals andere delen van het hotel, het gevoel al enige tijd over het hoogtepunt heen te zijn. Een renovatie lijkt bijgevolg geen overbodige luxe.

Gereisd met partner in Tue Apr 15 2008 02:32:02 GMT+0000 (UTC)

• Gratis wifiOp de kamer

• Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Chateau de Namur in Namen (Namur), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Chateau de Namur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.