Hotel Ibis Namur Centre

Hotel Ibis Namur Centre

7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Namur Centre voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Ibis Namur Centre in het Nederlands

Veel te duur en ligging in een verpauperde buurt

Faye
12-7-2015

Het hotel ligt in een verpauperde buurt. Je wil daar s avonds niet lopen terug van een avondje terrassen. We betaalde 100 € EX ontbijt. Het ontbijt lag ook nog eens in een ongezellige hoek naast de receptie. Het is dat we ergens moesten overnachten maar dit doen we niet meer.

Veel te duur voor dit eenvoudige hotel

pewiam
20-8-2013

In verhouding tot de uitstraling, de kamer en lokatie is dit hotel echt ver over de prijs. Voor een kamer betaalde ik (was alleen) ruim Euro 95,00, incl ontbijtje in een ongezellige ruimte naast de receptie. Het was de duurste IBIS alwaar ik ooit geslapen heb. Waarom deze IBIS zo duur is, is de vraag........

Verder was de kamer wel netjes en schoon, badkamer zag er wat vies/verouderd uit, door veel "vastgebakken" vuil en reperaties in de kunststof vloer. Verder alles standaard IBIS, dus nogal koel en sfeerloos.

Het was een tweepersoonskamer, maar er staat maar één stoel. Verder vreemd dat alle Nederlandstalige Belgische TV-programma's het niet deden !

Gereisd Alleenreizend in augustus 2013

Gunstige ligging

Sjoske
24-8-2011

Mooi verzorgd hotel. Probeer wel een kamer aan de achterzijde te krijgen. Verder was de badkamer wat verouderd maar verder prima bed en nette kamer.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed en modern hotel voor na een nachtje stappen

Chris
27-6-2011

De kamers zijn netjes, goed ontbijt en 24u service (snacks & drinks)!

Gereisd Met partner in juni 2011

Goed Hotel

Harry Koning
5-8-2010

Goed hotel, kamer en badkamer goed, netjes en schoon. Maar gezien de prijs 69 euro per kamer zonder ontbijt, is het minpuntje parkeren en draadloos internet tegen betaling. Later in de week in een ander hotel die in de zelfde prijsklasse zit wel gratis parkeren en gratis draadloos internet.

Gereisd Alleenreizend in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Degelijk en niet (te) duur!

Frans Dedrie(België)
30-12-2008

Wie boekt bij de Ibis-hotelketen komt zelden 'bedrogen' uit: niet te groot, niet te klein, alle moderne voorzieningen zoals airco, flatscreen-tv, badkamer met ruime douche, goede isolatie. De matras-op-plank kan voor enige rugpijn zorgen... Het ontbijtbuffet is o.k. Hier is de eigen parking zeker een pluspunt!(8 euro/dag) Wat de restauratie betreft: naast het Ibis-hotel is een zeer degelijk, modern en niet duur restaurant. Een aanrader. Het hotel ligt op circa 600 meter van het verkeersvrije centrum. Met uitzondering van de Citadel en de oevers van de Maas is er in Namen niet zoveel te beleven. Het is wel een goede uitvalbasis naar de Ardennen. Normaal kost een 2-persoonskamer 75 euro (zonder ontbijt). Via internetprijzen konden wij die boeken voor 54 euro! Reserveren en annuleren via het internet is zeer makkelijk via ibishotel.com.

Gereisd Met partner in december 2008

2005

In juli 2004 geweest

Erik
27-1-2005

In juli 2004 geweest. Goed, degelijk hotel, niet veel bijzonders, maar wel schoon en net. Alleen de locatie is niet ideaal

Gereisd Anders in januari 2005
2004

Net, schoon, maar rustig hotel

Peter
11-10-2004

Net, schoon, maar rustig hotel. (Verwacht niet teveel van Namen, zeker niet als je in Antwerpen, Gent, Brugge of Brussel bent geweest. Het is daar echt een stuk rustiger.)

Gereisd Anders in oktober 2004

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Namur Centre in Namen (Namur), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Namur Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.