FamiliehotelWeer vandaag15°11°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) in het Nederlands

Ik heb genoten van het korte verblijf bij jullie (weekend)

lien Schelstraete
27-2-2006

Ik heb genoten van het korte verblijf bij jullie (weekend). Wel heb ik wat aan te merken op jullie zwembad. In de boekjes staat er een groot binnenzwembad weergegeven. Bij onze aankomst schrokken wij ons een bult. Het was een tegenvaller want het was enorm klein. Ook vond ik het héél jammer dat de mensen aan de receptie niet goed Nederlands konden en niet echt op de hoogte waren van de activiteiten in de buurt. Vb. Ze stuurden ons naar de grotten van Floreffe maar toen we er na een rit aankwamen was alles gesloten. Het ontbijt was mega lekker en elke morgen werd onze kamer netjes gekuisd. De barman is echt een vriendelijk iemand. Wel héééél jammer dat niet iedereen van het personeel Nederlands kon!

Gereisd Anders in februari 2006

Geboekt op doorreis en we waren goed te spreken

Betamax
26-2-2006

Geboekt op doorreis en we waren goed te spreken. Mooi hotel, prachtige kamers en prima ontbijt.

Gereisd Anders in februari 2006
2005

verbleven er pas voor 2 nachten

michel
2-11-2005

verbleven er pas voor 2 nachten. ruime verzorgde kamer, meer dan voldoende keuze bij ontbijtbuffet, lekker diner (met wijn inbegrepen), goede en vriendelijke service. Zonder eigen wagen is het hotel moeilijk bereikbaar (7 km van het centrum van Namen)

Gereisd Anders in november 2005

Hier 2x geweest met 4 maanden verschil ertussen : kende en

M.B. uit de prov. Antwerpen
3-10-2005

Hier 2x geweest met 4 maanden verschil ertussen : personeel kende ons nog, zowel receptie als restaurant.Zéér vriendelijke en persoonlijke bediening. Lekker en voldoende eten, wijn enz inbegrepen. Achterkant hotel mooi gelegen met zicht op Maas.Interieur wel functioneel, maar personeel maakt dat je je thuis voelt. Ruime kamers, het héérljkste hotelbed in België en ver daarbuiten! Wel was het zwembad erg vuil, maar dit blijkt ondertussen helemaal gerenoveerd. Ontbijt aan bed keurig en verzorgd. Goede ligging voor attracties zoals de tuinen van Annevoie, de abdij van Maredsous enz. Auto wel wenselijk. Carrefour supermarkt met buitenlandse (vooral Britse) specialiteiten.We komen terug !

Gereisd Anders in oktober 2005

wij zijn net terug van een midweek in dit hotel

marja
7-8-2005

wij zijn net terug van een midweek in dit hotel. kamers groot,mooi zicht op de maas,goed ontbijt,schone kamer,goede service,en prima ligging voor bezichtiging van bv : grotten van han[30 min],dinant[20 min]leuke boottochten vannaf namur of dinant. zwembad is vrij koud en niet al te schoon, eten hebben wij buiten de deur gedaan patatzaak overkant is zeker aan te raden,en genoeg keuze in de buurt aan restaurants,hele grote supermarkt naast hotel van alles te krijgen

Gereisd Anders in augustus 2005

Prima hotel! ruime kamers met balkon en als je wat gelukt

Van Ranst Hans
21-5-2005

Prima hotel! ruime kamers met balkon en als je wat gelukt hebt als ons heb je een mooi uitzicht aan de Maas!. Zwembad is wel frisjes. Zeeer lekker eten, en een goed ontbijtbuffet. Wat is ook nog een pluspuntje vond was de playstation in de lobby :-D. Was met Valentijn gegaan en het was een succes!

Gereisd Anders in mei 2005

Wij vinden het een zalig, supergezellig en zeer hotel gaan

lientje
24-3-2005

Wij vinden het een zalig, supergezellig en zeer vriendelijk hotel ! We gaan elk jaar verschillende keren. Het zwembad is pas helemaal vernieuwd, dat was wel nodig, maar nu is het erg proper. De sauna is gratis en goed, net als de zonnebank. De service is prima, de bediening in de bar heel leuk en bereidwillig. Voor ons is het echt relaxen, rustig aan het water wat wandelen. Een echte aanrader. Ben het niet eens met vorige posters, maar ja...

Gereisd Anders in Thu Mar 24 2005 21:18:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

De kamer was ruim met een groot balkon en uitzicht op de

kristel
14-11-2004

De kamer was ruim met een groot balkon en uitzicht op de Maas. Het ontbijt was uitgebreid en het avondmaal nog uitgebreider (Buffet). Het personeel is zeer vriendelijk en het zwembad zeer gezellig. Het is een duurder hotel maar voor alles wat je krijgt is de prijs/kwaliteit zeer goed. Wij gaan zeker nog eens.

Gereisd Anders in Sun Nov 14 2004 19:34:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helemaal geweldig

Remko
25-9-2004

Helemaal geweldig. We zijn 2 keer geweest weliswaar met de auto maar toch. We gaan zop een 3e keer

Gereisd Anders in september 2004

Dit hotel, direct gelegen aan de Maas in Wépion, is - met

Anne
2-7-2004

Dit hotel, direct gelegen aan de Maas in Wépion, is - met een bushalte voor de deur - ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Gemengd publiek, met name Belgen, Nederlanders, Duitsers en Britten. Wij hadden een schone kamer met openslaande deuren naar een terras, grenzend aan een grasveld omzoomd door struiken en bomen. Het zwembad heeft een binnen- en buitengedeelte en een leuk uitzicht op de glooiingen aan de andere zijde van de Maas. Naast het hotel ligt onder andere een grote Carrefour supermarkt. Wij hebben inmiddels een volgend weekend geboekt.

Gereisd Anders in Fri Jul 02 2004 15:11:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) in Namen (Namur), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)