KinderhotelWeer vandaag14°11°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) in het Nederlands

Algemene indruk was best, wat afgelegen maar netjes. Alleen personeel van de receptie was best vriendelijk en deed hun best ook in het Nederlands te helpen.Geen kluisje op de kamer en een lege minibar. Geen bijzondere badkamer. Het ontbijt was echt verschrikkelijk slecht. De eerste ochtend vonden wij tussen de sneden brood BESCHIMMELD brood. En het personeel?? Deed er niet veel mee, wij gaan hier niet meer heen

Gereisd met partner in juni 2008

Van negatieve aspecten zoals hier eerder genoemd niet veel gemerkt. Gratis parkeren voor de deur, vriendelijk personeel (dat haar best doet om ook Nederlands te spreken). Behulpzaam bij zoeken naar diverse dingen. Wat ons betreft een uitgebreid genoeg ontbijt. Veel families met kinderen, maar ja dat gold voor ons ook... Ligging perfect voor uitstapjes in Wallonië en Luxemburg. Grote supermarkt (Carrefour) om de hoek. Eetplek voor kleine kinderen tegenover (cafetaria). Geldautomaat (zonder Bancontact) is wat verder weg, ongeveer 1,5 km richting Namur (Dexia kantoor). Zwembad was niet heel warm, maar zeker ook niet koud en niet vies. Al met al een aanrader, mede gezien prima prijs-prestatie verhouding bij onze boeking via weekendjeweg.nl

Gereisd familie in mei 2008

Was een gezellige jaarwisseling Bediening was niet sfeervol gekleed voor een oudejaarsviering. Geen professionele bediening, wel erg vriendelijk. Graag tot wat later kunnen ontbijten, zeker na een oudejaarsviering. Veel kinderen op de gangen aan het schreeuwen, spelen en heen en weer hollen., ook op nieuwjaarsmorgen!!

Gereisd familie in december 2007

2007

Bezocht met het gezin én met de honden

taymans
24-12-2007

Bezocht met het gezin én met de honden. Echt leuk, honden zijn er welkom en dat kom je niet veel meer tegen. Gezellige grote kamer op gelijkvloers, op 15meter van zwembad. aanrader om weekend met de kids weg te gaan!

Gereisd familie in december 2007

Zeer goed hotel

degreef
6-11-2007

Zeer goed hotel. Uiteraard geen nederlandstalig personeel, wat nogal logisch is (ik denk als ik hier op site lees over meerdere hotels/resorts, nederlanders overal hun taal willen??). Klein zwembad, maar in een hotel verwacht je geen centerparcs bad hé! Was leuk weekend!

Gereisd familie in november 2007

Wat een ramp dit hotel

Peter
3-8-2007

Wat een ramp dit hotel. Bij binnen komst gleden de schreeuwende kinderen al van de trapleuning naar beneden. De koters holden ook in badkleding door de gangen op weg naar het zwembad. En dat die ouders niet zien dat dit niet normaal is. Ga dan met je koter naar een euro-disney toe. Maar val niet rust zoekende mensen op die gelukkig al uit de pamper periode zijn, en die wel hun kinderen normen en waarden hebben bij gebracht. Het leuke aan het hotel was het ontbijt ( goed verzorgd) en de ligging is ook wel oké. Maar die schreeuwende kinderen.................EEN RAMP.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi en rustig hotel

Frank
21-2-2007

Mooi en rustig hotel. Dagelijks worden kamers gepoetst ook bij langer verblijf. Zwembad ong 7x7m. Gratis sauna munten, wel een uurtje van tevoren aanzetten. Diverse bordspellen aanwezig. Begrijpelijk dat niet al het personeel nederlands spreekt dan moet je in Nederland blijven. Auto zeer wenselijk of fiets

Gereisd anders in februari 2007
2006

Goh, wat leuk, ik ben hier als kind zijnde geweest met vader, moeder en broer, ik denk dat het in 1974/1975 was, een hele tijd geleden dus he? Vooral dat zwembad vonden wij prachtig, zeker dat van binnen naar buiten zwembad, we waren er in de zomer dat weet ik wel hoor! Het eten was absoluut smerig, heel jammer.....de kamers waren schoon, we hadden voor ons viertjes een prachtige 4-persoonskamer met complete badkamer en heerlijke grote bedden!!!! Mijn broer en ik hebben heel wat door al die gangen gelopen in badjas en handdoek om naar het zwembad te gaan en op de gangen had je ook schoenpoetsmachines en spelletjestafels (computerspellen) waar je geld in moest stoppen.

Gereisd familie in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeer slecht hotel

chantal Raijmakers
14-9-2006

zeer slecht hotel. We hebben er niet overnacht en hebben na 1 uur uitgecheckt. Zeker niet kindvriendelijk, behalve als je kind goed kan lopen. In de speeltuin lag poep, de kamers waren vies en voor 15:00 uur kun je niets krijgen. aanrader Mecure in Dinant!

Gereisd anders in september 2006

Zijn hier al vaker terug gekomen, net omdat het zo een leuk hotel is. Niet te groot, vriendelijk personeel (Nederlandstalige eigenaars!), subliem Novotel ontbijt, leuk groot zwembad, dat je meestal voor jezelf alleen hebt (tenzij in de zomer, maar dan is het des te groter, omdat het buitenzwembad open staat). Het water was de laatste keer wel veel te koud en de sauna buiten gebruik... Spijtig.

Mooie ligging, ideaal voor uren wandel/fietsplezier langs de Maas.

Een aanrader voor op doorreis of als uitvalsbasis voor de Ardennen te verkennen.

Gereisd met partner in november 2005

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) in Namen (Namur), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)