KinderhotelWeer vandaag17°10°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) in het Nederlands

Leuk hotel in een prachtige omgeving

VAN CAUTER ALBERT
2-8-2009

Met bongobon hier aangekomen voor 1 nacht met ontbijt. Leuk hotel, perfect tweetalig personeel, verzorgde kamer met zicht op de Maas. Ontbijt uitstekend met grote keus. Hebben een fiets gehuurd voor halve dag aan 6€ pp om de mooie Maasvallei te ontdekken. Veel volk aan het zwembad. Prijs/kwaliteit met bongo ( Heerlijk Logeren) is wel het voordeligst.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Honden welkom

Benny en Jeff
22-7-2009

Wij waren met onze twee hondjes zeer welkom! Het personeel is zeer vriendelijk en vakkundig! Ook in het Nederlands. Ruime en mooie kamersmet uitzicht op de Maas! Mooi ontbijtbuffet met alles erop en eraan! Ideale ligging!

Gereisd met partner in juli 2009

Gemiddeld

E.Boshuizen
10-5-2009

Urinegeur in kamer, waarschijnlijk door hond (die morgen mee). Gelukkig was het mooi weer zodat het raam open kon. Ligging van hotel is niet top, in het dorp Nemion is ook niets bijzonders. Het zwembad is wel leuk, voor een weekendje Ardennen is het OK.

Gereisd met partner in mei 2009

ideaal hotel om te overnachten mooie kamer. alles aanwezig en goed aangeduid. perfect in het nederlands geholpen aan de receptie. maar by-uiten het slapen weinig gezelligheid : bar te duur

Gereisd met partner in mei 2009
2008

mooie ligging in de maas

cynthia
23-11-2008

zeer kindvriendelijk, leuk binnen en buitenzwembad, ruime familiekamers met waterkoker, koffie en thee + kleine koelkast! Verder veel mogelijkheden om te spelen in het hotel: tafelvoetbal, tafeltennis en computer. Fantastisch restaurant een paar honderd meter verder aan de Maas. Zeer mooie omgeving. Verder nog fietsverhuur bij hotel.

Gereisd familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het hotel straalt geen sfeer uit...zwembad is zeer eenvoudig en ijskoud water! Kamers waren overigens goed schoon....en personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam! Het bad in de badkamer is wel heel klein. Het hotel heeft geen gezellige ligging...op het terrein van een groot supermarktketen, maar ligt wel heel centraal. Overigens is de afstand naar de stad zelf, alleen met de auto te doen. De bar in het restaurant is redelijk gezellig gemaakt, maar de drankjes zijn best aan de prijs! Kortom, goed hotel voor zakenlui, maar niet gezellig en kwalitatief goed genoeg voor vakantiegangers!

Gereisd met partner in november 2008

Wat een afknapper!

HH gerritsen
22-9-2008

In het pakket van touroperator zat een dinee,Dit was voorteffelijk! De tweede avond (mijn vrouws verj.)hebben we op eigen rekening gedineerrd,Dit wasminiem duur en waardeloos! we hadden beter naar de frituur naar de overkant kunnen gaan! jammer!

Gereisd met partner in augustus 2008

Een aantal voordelen van dit hotel:

• makkelijk te bereiken
  • snel leuke uitstapjes te maken naar Namur en Dinant (Charleroi overigens een absolute afrader als toeristisch bezoekje
  • gratis voldoende parkeerplaatsen
  • voldoende voorzieningen direct in de buurt
  • vriendelijk personeel aan de balie
  • eten in het restaurant was goed (uiteraard niet alles getest)

Een aantal nadelen:

• dat honden mee mogen op de kamer doet ook wel iets met de kamers
  • hing een zweetlucht in de gang/kamer waar wij zaten, gelukkig kon het raam goed open
  • bedienend personeel kan nog wat leren over klantvriendelijkheid, dat liet nl. erg te wensen over
  • restaurant is niet gezellig, als er verder niemand zit is het doodstil en is er geen achtergrondmuziekje
  • geen kluisje op de kamer
Gereisd met partner in augustus 2008

Goed hotel vriendelijk personeel

Gerrit en Henriëtte
3-8-2008

De kamers waren goed schoon. De receptioniste sprak goed Nederlands en gaf bruikbare informatie over de omgeving. We hadden de fietsen bij ons en langs de Maas is het goed fietsen.

Gereisd met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel als zeer goed ervaren. Een grote Duitse Herder op de kamer was geen probleem zelfs toen hij in de rui was. Kamers prima verzorgd, goed en uitgebreid ontbijt, mooie ligging gezien van de achterzijde. Kortom prima en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) in Namen (Namur), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)