KinderhotelWeer vandaag18°12°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) in het Nederlands

prima voor een nachtje weg

fam. Antonis
29-2-2012

Wij hebben 1 nachtje geboekt om er even tussenuit te zijn. De kids (12 en 10 jaar) logeerden gratis en voor de uiteindelijke prijs die we betaalden was het hotel ok. Geen luxe maar wel in orde. Aan de receptie werden we in het Nederlands onthaald, wat wel positief is. Zwembad en sauna zijn aanwezig maar ziet er niet echt uitnodigend uit. Slechts 4 zeteltjes voor alle bezoekers is wat weinig om te relaxen terwijl de kinderen zwemmen. De bedden daarentegen zijn goed. Het ontbijt was echt wel in orde. Het was er druk maar er werd hard gewerkt om de tafels af te ruimen en opnieuw klaar te zetten voor de volgende gasten. Ook het buffet werd constant bijgevuld. We kwamen niets te kort. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zwaar teleurgesteld!!!

ice
23-2-2012

we waren hier met een bon. we dachten s'avonds lekker te dineren in het restaurant. maar dit was GESLOTEN. Dus ja dan maar iets gaan drinken in de bar... dit is ook geen enkel moment open geweest!!! dus dan maar een koffie gaan drinken in de lunch garden , waar we een mooi zicht op hadden vanuit onze kamer!!!!!!!!! gelukkig, waren de kamers wel netjes en mooi. het ontbijt, hier had je genoeg keuze, maar een koude omelet op je nuchter maag is niet zo lekker... dus niet echt een aanrader!

een ontevreden klant!

Gereisd met partner in januari 2012

dit hotel nooit meer

Fam de Hoon
3-8-2011

gedateerd hotel, met vriendelijke personeel. gehorige kamers, vies zwembad, eenvoudig ontbijtbuffet. met extra betaling kamer met maas zicht, maar bomen hinderen het uitzicht. is nodig aan vernieuwing toe

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Een echte aanrader, een super hotel!

Pamela
6-7-2011

Het hotel is vriendelijk, en wilt het beste voor je. Het zwembad wordt goed schoongemaakt, en de handdoeken worden voldoende bijgevult. Klantenservice is ook uitmuntend. Het ontbijt is super groot en voor ieder wat wils!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

doorreis hotel

Gerard
14-4-2011

Vanuit dit hotel kun je makkelijk uitstapjes maken naar bv Dinant. Hotel is gelegen vlakbij een grote supermarkt met hangjongeren 's avonds. Het hotel is goed bereikbaar eb voldoende parkeergelegenheid. Kamers zijn ruim genoeg, maar wel eenvoudig. Alles is wel schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2003

doorgangshotel

cordenierf
15-8-2010

Het hotel ligt te ver van Namen zelf om te voet de stad te bezoeken. In Wépion is niets te zien, hotel ligt ook aan parking supermarkt. Receptie in orde, ontbijt voldoende doch niet echt overdadig, kamers goed maar niet geluidsdicht (buren, treinverkeer aan overkant rivier). Wel prima bedden, ruime kamer en badkamer. Had de indruk dat dit hotel vergane glorie is van een modern hotel voor zakenmensen. Overal tapijt dat niet echt fris rook. Diner wordt geserveerd in een soort refter, niet gezellig. Ligt wel vlak aan de Maas, dus ideaal om wandelingen te maken langs de rivier. Ideaal om dit hotel als uitvalsbasis te gebruiken om met de auto (en GPS liefst) de omgeving en Namen te ontdekken.

Gereisd met partner in Fri Aug 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed HOtel

Michel Hol
30-11-2009

het is een goed hotel met personeel dat zowel nederlands, frans en engels spreekt en je bijna op je wenken bedient. wij hebben niet gedineert dat was net wat te prijzig maar het ontbijt was zeer goed. goede ligging ook voor uitstapjes naar de stad en de citadel ruime kamers en schone bedden

Gereisd met partner in november 2009

vakantiehotel waarin je vrij bent

john schouten
16-11-2009

Het hotel ligt aan de Maas 7 km onder Namen goed voor uitstapjes naar de citadel van Dinant, de abdijen van Maredsous en Leffe en de ambachtelijke brouwerij du Bocq in Purnode ( rondleidingen en proeven). Geen jachtig maar vriendelijke personeel dat zorgt dat uw wensen (ook al spreekt u niet het allerbeste Frans) vervult worden. Het ontbijt maakt uw dag tot een feest, vooral als u vooraf van de sauna en het zwembad gebruik heeft gemaakt. Het dineren in het hotel doet niet onder voor de overigens prima restaurants in Namen. Maar in het Leonardo hotel kunt nog lekker na genieten van een heerlijke Leffe (donker of triple) van het vat. En wat gezegd dient te worden: de ruime nette kamers hebben bedden van een droom kwaliteit.

Gereisd met vrienden in november 2009

OKE

Pascale
15-8-2009

Hotel bezocht met bon (30€/persoon + 8€ ontbijt/per persoon). Kinderen mochten gratis op de kamer slapen en gratis ontbijten. Voor deze gereduceerde prijs was het hotel OK.
Grote kamer met zetel waarvan je zelf een bed kon maken voor de kinderen. Lege minibar die niet koelde. Binnen en buiten zwembad! Inkomhal, en ontbijtruimte ogen niet echt fris. Gelegen langs een grote baan, 7 km van Namen. Hotel grenst achteraan aan de Maas, hier kan je wandelen of fietsen. In de directe omgeving, niets te doen. Ontbijt buffet OK,niks speciaals. Buffet wordt niet bijgevuld. Vroeg gaan eten is de boodschap!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

goed zakelijk hotel

Bert
7-8-2009

Was hier in mei 2009 zakelijk. Het hotel is echt een zakenhotel dus dat kwam goed uit. Bij de receptie spreekt men prima Nederlands. Het eten was goed en de bar gezellig maar dat kwam ook omdat we met een groepje waren. De kamer was voldoende met een bankje en een bureau. De badkamer normaal. Niet iets waar ik een gezellig weekendje zou boeken

Gereisd zakelijk in april 2009

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) in Namen (Namur), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)