Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

6.7Voldoende

België, Namen, Namen (Namur)

6.7Voldoende

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

• 3jose23-04-2016

Verschrikkelijk hotel

Erg om te moeten zeggen maar alle slechte reviews welke hieronder staan zijn waar; wij hadden deze reviews gelezen en waren helaas eigenwijs en dachten: we gaan zelf wel kijken, misschien valt het best mee. Het valt niet mee, het was verschikkelijk. Een greep uit onze ervaringen:

• haren in bed
    • haren in de douche
    • schimmel in de douche en op het douchegordijn
    • tapijt zo vies dat we er niet met blote voeten op wilden lopen
    • vieze vlekken op het bedlinnen
    • stofnesten en grote spinnenwebben in de kamer
    • ontbijt: vies bestek en kopjes, weinig keuze
    • zwembad ziet er vies uit
    • zeer gedateerd (valt nog net niet uit elkaar)

Wij hadden geboekt voor twee nachten maar zijn na 1 nacht weg gegaan

Wees wijzer dan wij waren en boek geen overnachting bij dit hotel

• 4Gast17-04-2016

Nooit meer !

Vies ! Bah, nog nooit zo'n smerige hotelkamer gezien. Ik durfde niet op blote voeten over het tapijt te lopen. Vieze muren, deuren, douchegordijn zwart van de schimmel...zo kan ik nog wel even doorgaan.

• 1Helen schepers07-09-2015

Nooit weer!

De wellness was uitermate vies .. Bruine kitranden, poep in/ aan een wc, urinelucht en er dreef van alles in het zwemwater. Ik heb nog nooit zoiets gezien.. We hebben er dus geen gebruik van gemaakt.
    De hotelkamers waren wel redelijk schoon. Het ontbijt werd slecht aangevuld . De wifi werkte niet en niet alle personeel kan Engels spreken. Ik begrijp niet waarom hier niet iets aan gedaan wordt!

• 3Lizzy25-07-2015

Slecht!!!!!!

De accommodatie is verouderd en in slechte staat, gevaarlijk zelfs. Bv aan het zwembad zijn er trappen gemaakt van houten paletten waar je je goed kunt aan pijn doen. De bar die uitzicht geeft op de Maas is nooit open en is verkommerd zoals het restaurant dat nooit open is je bent verplicht op buiten het hotel te gaan eten. Het ontbijt, je kon iets eten, je moest zelf je eieren koken en bakken. Het hotel is niet proper. De kamers verschrikkelijk, onder het bed gebruikte condoom, nootjes.... Bad en toilet niet schoongemaakt. Ook van andere mensen gehoord. Het bed is inorm klein voor twee personen. Geen airco of ventilator kamer word rond middernacht snikheet. Ons sleutelkaart van de kamer werkte meer niet dan wel en we moesten dan terug naar de receptie om ze terug te activeren wat niet logisch is! Aan het onthaal is ook de bar. €2,50 voor een cola. Wat we hebben betaald voor dit hotel is schandalig veel! Het zwembad ging er nog juist door maar sauna stond nooit op. WiFi werk niet goed

• 2koeneniels09-07-2015

geen aanrader

Eens maar nooit weer. Wat een slecht hotel. Eerst een kamer gekregen die niet schoongemaakt was en daarna een kamer waarvan de airco niet werkte (wat op meerdere kamers bleek te zijn. Ontbijt is een groot woord voor wat ze aanbieden voor die 14 euro

Met vrienden

• 7ansja01-08-2014

Veel geld voor weinig

Bij onze aankomst bleek onze reservering niet in het systeem. Slingerde nog ergens rond. Bij afrekening bleken ze een fout gemaakt en moesten we nog bijbetalen. We konden bewijzen dat we betaald hadden. Let dus goed op! Ze vragen extra geld bovenop je rekening. Alles wel schoon, maar in alle toiletten dikke kalkstrepen, achterstallig onderhoud, geen airco, wel een losse ventilator. Tijdens ons verblijf kwam Rentokil preventief ongedierte bestrijden op alle kamers, ook de bedden werden gedaan. Heel bijzonder, nooit meegemaakt. Voldoende parkeerplaats. De parkeergarage van de naastgelegen Carrefour is ook te benutten, maar is 's avonds na 20.00 uur gesloten en kun je niet meer bij de auto. Hotel ligt prachtig aan de rivier waar je op bankjes kunt zitten.

• 10Sara22-04-2014

Prettig hotel - aanrader!

Zeer vriendelijk personeel, alled goed verzorgd. Hotel ziet er verouderd uit maar alles is ruim en netjes. Ontbijt was erg ruim in keuze en lekker. Er is een biljart-, pingpong en voetbaltafel, evenals een lounge hoek met openhaard en een tv ruimte. Zwembad is wat klein maar prima. Sauna is heerlijk. We moesten op dag twee vroeg op want mijn partner werd ziek, voor ontbijturen aan mochten we ontbijt uitkiezen en meenemen en ze hebben ons wegwijs gemaakt naar het ziekenhuis en apotheek. Miste alleen een koelkastje op de kamer voor ons meegebrachte drinken.

• 2Monique27-07-2013

Eens maar nooit meer

Geboekt voor 2 volwassenen en een kind. Hotel oogde heel donker bij aankomst, receptie was sfeerloos en oud. Deden weinig moeite om nederlands te spreken. De kamer was eenvoudig, maar oud en achterstallig. Hadden geen kussens,geen extra kinderbedje,en de bedden waren keihard. Schimmel in de hoeken van de badkamer en een oud vies douchegordijntje en een tv die het niet deed. Het zitje buiten was bijna helemaal dichtgegroeid en lag vol glas. Het zwembad was smerig. water was troebel en je rook dat er heel erg veel chloor in zat. Ontbijt was duur dus niet genomen.Naast het hotel zat een grote supermarkt dus daar broodjes gehaald. We hadden voor 2 dagen geboekt, maar zijn na 1 dag snel vertrokken.

Conclusie, slecht onderhouden hotel, zeker niet aan te raden.

Familie

• 4jvandezweerde21-05-2012

niet weer

het hotel is niet schoon, vieze vloerbedekking, badkamer zat vol haar. Het zwembad zat onder de groene alg.. de bar is al om 22.00 gesloten, en als je wil ontbijten moet je snel zijn, word slecht bijgevuld en als er nieuwe crossaints worden neergelegd dan zijn ze nog niet goed afgebakken.

• 5Mirjam08-05-2012

Gedateerd oud hotel en geen goede service

Ligging aan de Maas mooi, maar gedateerd van binnen en niet schoon. Service ook niet al te goed, receptioniste is niet echt vriendelijk en neemt klachten van hondeharen op de vloerbedekking eigenlijk niet serieus. Het wordt dan ook niet afdoende gereinigd......vies!

Met oudere kinderen

2 tips over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

• Sara, 22-04-2014

Nabij is Dinant, kan je erg lekker eten, gezellig stadje. Namur is ook leuk, maar heeft wat minder karakter.

• ansja, 01-08-2014

Het ontbijt is 15,- euro p.p. Indien men dit te duur vindt, is de Carrefour een alternatief. 1 1/5 kom verderop staat een brassrie/restaurant aan het water waar men uitstekend kan eten en vriendelijke bediening. In elk restaurant vraagt men of je gereserveerd heb. Bij het kasteel in Namen kun je goed eten en veel goedkoper dan beneden. Het is de 1e eetgelegenheid die je tegenkomt op de weg naar boven naar het kasteel. Net voor het casino in Namen kun je gratis parkeren.

0 vragen over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

• VerzorgingHalfpension
    • Eten en drinkenLunch