Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

6.7Voldoende

België, Namen, Namen (Namur)

6.7Voldoende

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

• 7Frank21-02-2007

Mooi en rustig hotel. Dagelijks worden kamers gepoetst ook bij langer verblijf. Zwembad ong 7x7m. Gratis sauna munten, wel een uurtje van tevoren aanzetten. Diverse bordspellen aanwezig. Begrijpelijk dat niet al het personeel nederlands spreekt dan moet je in Nederland blijven. Auto zeer wenselijk of fiets

• 2chantal Raijmakers14-09-2006

zeer slecht hotel. We hebben er niet overnacht en hebben na 1 uur uitgecheckt. Zeker niet kindvriendelijk, behalve als je kind goed kan lopen. In de speeltuin lag poep, de kamers waren vies en voor 15:00 uur kun je niets krijgen. aanrader Mecure in Dinant!

• 7lien Schelstraete27-02-2006

Ik heb genoten van het korte verblijf bij jullie (weekend). Wel heb ik wat aan te merken op jullie zwembad. In de boekjes staat er een groot binnenzwembad weergegeven. Bij onze aankomst schrokken wij ons een bult. Het was een tegenvaller want het was enorm klein. Ook vond ik het héél jammer dat de mensen aan de receptie niet goed Nederlands konden en niet echt op de hoogte waren van de activiteiten in de buurt. Vb. Ze stuurden ons naar de grotten van Floreffe maar toen we er na een rit aankwamen was alles gesloten. Het ontbijt was mega lekker en elke morgen werd onze kamer netjes gekuisd. De barman is echt een vriendelijk iemand. Wel héééél jammer dat niet iedereen van het personeel Nederlands kon!

• 9Betamax26-02-2006

Geboekt op doorreis en we waren goed te spreken. Mooi hotel, prachtige kamers en prima ontbijt.

• 9michel02-11-2005

verbleven er pas voor 2 nachten. ruime verzorgde kamer, meer dan voldoende keuze bij ontbijtbuffet, lekker diner (met wijn inbegrepen), goede en vriendelijke service. Zonder eigen wagen is het hotel moeilijk bereikbaar (7 km van het centrum van Namen)

• 8M.B. uit de prov. Antwerpen03-10-2005

Hier 2x geweest met 4 maanden verschil ertussen : personeel kende ons nog, zowel receptie als restaurant.Zéér vriendelijke en persoonlijke bediening. Lekker en voldoende eten, wijn enz inbegrepen. Achterkant hotel mooi gelegen met zicht op Maas.Interieur wel functioneel, maar personeel maakt dat je je thuis voelt. Ruime kamers, het héérljkste hotelbed in België en ver daarbuiten! Wel was het zwembad erg vuil, maar dit blijkt ondertussen helemaal gerenoveerd. Ontbijt aan bed keurig en verzorgd. Goede ligging voor attracties zoals de tuinen van Annevoie, de abdij van Maredsous enz. Auto wel wenselijk. Carrefour supermarkt met buitenlandse (vooral Britse) specialiteiten.We komen terug !

• 7marja07-08-2005

wij zijn net terug van een midweek in dit hotel. kamers groot,mooi zicht op de maas,goed ontbijt,schone kamer,goede service,en prima ligging voor bezichtiging van bv : grotten van han[30 min],dinant[20 min]leuke boottochten vannaf namur of dinant. zwembad is vrij koud en niet al te schoon, eten hebben wij buiten de deur gedaan patatzaak overkant is zeker aan te raden,en genoeg keuze in de buurt aan restaurants,hele grote supermarkt naast hotel van alles te krijgen

• 9Van Ranst Hans21-05-2005

Prima hotel! ruime kamers met balkon en als je wat gelukt hebt als ons heb je een mooi uitzicht aan de Maas!. Zwembad is wel frisjes. Zeeer lekker eten, en een goed ontbijtbuffet. Wat is ook nog een pluspuntje vond was de playstation in de lobby :-D. Was met Valentijn gegaan en het was een succes!

• 9lientje24-03-2005

Wij vinden het een zalig, supergezellig en zeer vriendelijk hotel ! We gaan elk jaar verschillende keren. Het zwembad is pas helemaal vernieuwd, dat was wel nodig, maar nu is het erg proper. De sauna is gratis en goed, net als de zonnebank. De service is prima, de bediening in de bar heel leuk en bereidwillig. Voor ons is het echt relaxen, rustig aan het water wat wandelen. Een echte aanrader. Ben het niet eens met vorige posters, maar ja...

• 9kristel14-11-2004

De kamer was ruim met een groot balkon en uitzicht op de Maas. Het ontbijt was uitgebreid en het avondmaal nog uitgebreider (Buffet). Het personeel is zeer vriendelijk en het zwembad zeer gezellig. Het is een duurder hotel maar voor alles wat je krijgt is de prijs/kwaliteit zeer goed. Wij gaan zeker nog eens.

Anders

2 tips over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

• Sara, 22-04-2014

Nabij is Dinant, kan je erg lekker eten, gezellig stadje. Namur is ook leuk, maar heeft wat minder karakter.

• ansja, 01-08-2014

Het ontbijt is 15,- euro p.p. Indien men dit te duur vindt, is de Carrefour een alternatief. 1 1/5 kom verderop staat een brassrie/restaurant aan het water waar men uitstekend kan eten en vriendelijke bediening. In elk restaurant vraagt men of je gereserveerd heb. Bij het kasteel in Namen kun je goed eten en veel goedkoper dan beneden. Het is de 1e eetgelegenheid die je tegenkomt op de weg naar boven naar het kasteel. Net voor het casino in Namen kun je gratis parkeren.

0 vragen over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

• VerzorgingHalfpension
    • Eten en drinkenLunch