KinderhotelWeer vandaag28°15°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) in het Nederlands

geen aanrader

koeneniels
9-7-2015

Eens maar nooit weer. Wat een slecht hotel. Eerst een kamer gekregen die niet schoongemaakt was en daarna een kamer waarvan de airco niet werkte (wat op meerdere kamers bleek te zijn. Ontbijt is een groot woord voor wat ze aanbieden voor die 14 euro

Gereisd Met vrienden in juli 2015

vakantiehotel waarin je vrij bent

john schouten
16-11-2009

Het hotel ligt aan de Maas 7 km onder Namen goed voor uitstapjes naar de citadel van Dinant, de abdijen van Maredsous en Leffe en de ambachtelijke brouwerij du Bocq in Purnode ( rondleidingen en proeven). Geen jachtig maar vriendelijke personeel dat zorgt dat uw wensen (ook al spreekt u niet het allerbeste Frans) vervult worden. Het ontbijt maakt uw dag tot een feest, vooral als u vooraf van de sauna en het zwembad gebruik heeft gemaakt. Het dineren in het hotel doet niet onder voor de overigens prima restaurants in Namen. Maar in het Leonardo hotel kunt nog lekker na genieten van een heerlijke Leffe (donker of triple) van het vat. En wat gezegd dient te worden: de ruime nette kamers hebben bedden van een droom kwaliteit.

Gereisd Met vrienden in november 2009

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) in Namen (Namur), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)