Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

6.7Voldoende

België, Namen, Namen (Namur)

6.7Voldoende

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

• 5Mirjam08-05-2012

Gedateerd oud hotel en geen goede service

Ligging aan de Maas mooi, maar gedateerd van binnen en niet schoon. Service ook niet al te goed, receptioniste is niet echt vriendelijk en neemt klachten van hondeharen op de vloerbedekking eigenlijk niet serieus. Het wordt dan ook niet afdoende gereinigd......vies!

• 6fam. Antonis29-02-2012

prima voor een nachtje weg

Wij hebben 1 nachtje geboekt om er even tussenuit te zijn. De kids (12 en 10 jaar) logeerden gratis en voor de uiteindelijke prijs die we betaalden was het hotel ok. Geen luxe maar wel in orde. Aan de receptie werden we in het Nederlands onthaald, wat wel positief is. Zwembad en sauna zijn aanwezig maar ziet er niet echt uitnodigend uit. Slechts 4 zeteltjes voor alle bezoekers is wat weinig om te relaxen terwijl de kinderen zwemmen. De bedden daarentegen zijn goed. Het ontbijt was echt wel in orde. Het was er druk maar er werd hard gewerkt om de tafels af te ruimen en opnieuw klaar te zetten voor de volgende gasten. Ook het buffet werd constant bijgevuld. We kwamen niets te kort. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant.

• 3Fam de Hoon03-08-2011

dit hotel nooit meer

gedateerd hotel, met vriendelijke personeel. gehorige kamers, vies zwembad, eenvoudig ontbijtbuffet. met extra betaling kamer met maas zicht, maar bomen hinderen het uitzicht. is nodig aan vernieuwing toe

• 9Pamela06-07-2011

Een echte aanrader, een super hotel!

Het hotel is vriendelijk, en wilt het beste voor je. Het zwembad wordt goed schoongemaakt, en de handdoeken worden voldoende bijgevult. Klantenservice is ook uitmuntend. Het ontbijt is super groot en voor ieder wat wils!

Met oudere kinderen

2 tips over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

• Sara, 22-04-2014

Nabij is Dinant, kan je erg lekker eten, gezellig stadje. Namur is ook leuk, maar heeft wat minder karakter.

• ansja, 01-08-2014

Het ontbijt is 15,- euro p.p. Indien men dit te duur vindt, is de Carrefour een alternatief. 1 1/5 kom verderop staat een brassrie/restaurant aan het water waar men uitstekend kan eten en vriendelijke bediening. In elk restaurant vraagt men of je gereserveerd heb. Bij het kasteel in Namen kun je goed eten en veel goedkoper dan beneden. Het is de 1e eetgelegenheid die je tegenkomt op de weg naar boven naar het kasteel. Net voor het casino in Namen kun je gratis parkeren.

0 vragen over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)

• VerzorgingHalfpension
    • Eten en drinkenLunch