FamiliehotelWeer vandaag18°14°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) in het Nederlands

Eens maar nooit meer

Monique
27-7-2013

Geboekt voor 2 volwassenen en een kind. Hotel oogde heel donker bij aankomst, receptie was sfeerloos en oud. Deden weinig moeite om nederlands te spreken. De kamer was eenvoudig, maar oud en achterstallig. Hadden geen kussens,geen extra kinderbedje,en de bedden waren keihard. Schimmel in de hoeken van de badkamer en een oud vies douchegordijntje en een tv die het niet deed. Het zitje buiten was bijna helemaal dichtgegroeid en lag vol glas. Het zwembad was smerig. water was troebel en je rook dat er heel erg veel chloor in zat. Ontbijt was duur dus niet genomen.Naast het hotel zat een grote supermarkt dus daar broodjes gehaald. We hadden voor 2 dagen geboekt, maar zijn na 1 dag snel vertrokken.

Conclusie, slecht onderhouden hotel, zeker niet aan te raden.

Gereisd Familie in juli 2013
2008

mooie ligging in de maas

cynthia
23-11-2008

zeer kindvriendelijk, leuk binnen en buitenzwembad, ruime familiekamers met waterkoker, koffie en thee + kleine koelkast! Verder veel mogelijkheden om te spelen in het hotel: tafelvoetbal, tafeltennis en computer. Fantastisch restaurant een paar honderd meter verder aan de Maas. Zeer mooie omgeving. Verder nog fietsverhuur bij hotel.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel waarbij een grote hond mee kan!

E. Koch
3-7-2008

Hotel als zeer goed ervaren. Een grote Duitse Herder op de kamer was geen probleem zelfs toen hij in de rui was. Kamers prima verzorgd, goed en uitgebreid ontbijt, mooie ligging gezien van de achterzijde. Kortom prima en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Familie in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Van negatieve aspecten zoals hier eerder genoemd niet veel

René
4-5-2008

Van negatieve aspecten zoals hier eerder genoemd niet veel gemerkt. Gratis parkeren voor de deur, vriendelijk personeel (dat haar best doet om ook Nederlands te spreken). Behulpzaam bij zoeken naar diverse dingen. Wat ons betreft een uitgebreid genoeg ontbijt. Veel families met kinderen, maar ja dat gold voor ons ook... Ligging perfect voor uitstapjes in Wallonië en Luxemburg. Grote supermarkt (Carrefour) om de hoek. Eetplek voor kleine kinderen tegenover (cafetaria). Geldautomaat (zonder Bancontact) is wat verder weg, ongeveer 1,5 km richting Namur (Dexia kantoor). Zwembad was niet heel warm, maar zeker ook niet koud en niet vies. Al met al een aanrader, mede gezien prima prijs-prestatie verhouding bij onze boeking via weekendjeweg.nl

Gereisd Familie in mei 2008

Was een gezellige jaarwisseling Bediening was niet gekleed

A. van Elst
3-1-2008

Was een gezellige jaarwisseling Bediening was niet sfeervol gekleed voor een oudejaarsviering. Geen professionele bediening, wel erg vriendelijk. Graag tot wat later kunnen ontbijten, zeker na een oudejaarsviering. Veel kinderen op de gangen aan het schreeuwen, spelen en heen en weer hollen., ook op nieuwjaarsmorgen!!

Gereisd Familie in december 2007
2007

Bezocht met het gezin én met de honden

taymans
24-12-2007

Bezocht met het gezin én met de honden. Echt leuk, honden zijn er welkom en dat kom je niet veel meer tegen. Gezellige grote kamer op gelijkvloers, op 15meter van zwembad. aanrader om weekend met de kids weg te gaan!

Gereisd Familie in december 2007

Zeer goed hotel

degreef
6-11-2007

Zeer goed hotel. Uiteraard geen nederlandstalig personeel, wat nogal logisch is (ik denk als ik hier op site lees over meerdere hotels/resorts, nederlanders overal hun taal willen??). Klein zwembad, maar in een hotel verwacht je geen centerparcs bad hé! Was leuk weekend!

Gereisd Familie in november 2007
2006

Goh, wat leuk, ik ben hier als kind zijnde geweest met en

judith
26-10-2006

Goh, wat leuk, ik ben hier als kind zijnde geweest met vader, moeder en broer, ik denk dat het in 1974/1975 was, een hele tijd geleden dus he? Vooral dat zwembad vonden wij prachtig, zeker dat van binnen naar buiten zwembad, we waren er in de zomer dat weet ik wel hoor! Het eten was absoluut smerig, heel jammer.....de kamers waren schoon, we hadden voor ons viertjes een prachtige 4-persoonskamer met complete badkamer en heerlijke grote bedden!!!! Mijn broer en ik hebben heel wat door al die gangen gelopen in badjas en handdoek om naar het zwembad te gaan en op de gangen had je ook schoenpoetsmachines en spelletjestafels (computerspellen) waar je geld in moest stoppen.

Gereisd Familie in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) in Namen (Namur), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)