FamiliehotelWeer vandaag31°19°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) in het Nederlands

Verschrikkelijk hotel

jose
23-4-2016

Erg om te moeten zeggen maar alle slechte reviews welke hieronder staan zijn waar; wij hadden deze reviews gelezen en waren helaas eigenwijs en dachten: we gaan zelf wel kijken, misschien valt het best mee. Het valt niet mee, het was verschikkelijk. Een greep uit onze ervaringen:

• haren in bed
  • haren in de douche
  • schimmel in de douche en op het douchegordijn
  • tapijt zo vies dat we er niet met blote voeten op wilden lopen
  • vieze vlekken op het bedlinnen
  • stofnesten en grote spinnenwebben in de kamer
  • ontbijt: vies bestek en kopjes, weinig keuze
  • zwembad ziet er vies uit
  • zeer gedateerd (valt nog net niet uit elkaar)

Wij hadden geboekt voor twee nachten maar zijn na 1 nacht weg gegaan

Wees wijzer dan wij waren en boek geen overnachting bij dit hotel

Gereisd Met partner in april 2016

Nooit meer !

Gast
17-4-2016

Vies ! Bah, nog nooit zo'n smerige hotelkamer gezien. Ik durfde niet op blote voeten over het tapijt te lopen. Vieze muren, deuren, douchegordijn zwart van de schimmel...zo kan ik nog wel even doorgaan.

Gereisd Met partner in april 2016

Nooit weer!

Helen schepers
7-9-2015

De wellness was uitermate vies .. Bruine kitranden, poep in/ aan een wc, urinelucht en er dreef van alles in het zwemwater. Ik heb nog nooit zoiets gezien.. We hebben er dus geen gebruik van gemaakt.
De hotelkamers waren wel redelijk schoon. Het ontbijt werd slecht aangevuld . De wifi werkte niet en niet alle personeel kan Engels spreken. Ik begrijp niet waarom hier niet iets aan gedaan wordt!

Gereisd Met partner in september 2015

Slecht!!!!!!

Lizzy
25-7-2015

De accommodatie is verouderd en in slechte staat, gevaarlijk zelfs. Bv aan het zwembad zijn er trappen gemaakt van houten paletten waar je je goed kunt aan pijn doen. De bar die uitzicht geeft op de Maas is nooit open en is verkommerd zoals het restaurant dat nooit open is je bent verplicht op buiten het hotel te gaan eten. Het ontbijt, je kon iets eten, je moest zelf je eieren koken en bakken. Het hotel is niet proper. De kamers verschrikkelijk, onder het bed gebruikte condoom, nootjes.... Bad en toilet niet schoongemaakt. Ook van andere mensen gehoord. Het bed is inorm klein voor twee personen. Geen airco of ventilator kamer word rond middernacht snikheet. Ons sleutelkaart van de kamer werkte meer niet dan wel en we moesten dan terug naar de receptie om ze terug te activeren wat niet logisch is! Aan het onthaal is ook de bar. €2,50 voor een cola. Wat we hebben betaald voor dit hotel is schandalig veel! Het zwembad ging er nog juist door maar sauna stond nooit op. WiFi werk niet goed

Gereisd Met partner in juli 2015

Veel geld voor weinig

ansja
1-8-2014

Bij onze aankomst bleek onze reservering niet in het systeem. Slingerde nog ergens rond. Bij afrekening bleken ze een fout gemaakt en moesten we nog bijbetalen. We konden bewijzen dat we betaald hadden. Let dus goed op! Ze vragen extra geld bovenop je rekening. Alles wel schoon, maar in alle toiletten dikke kalkstrepen, achterstallig onderhoud, geen airco, wel een losse ventilator. Tijdens ons verblijf kwam Rentokil preventief ongedierte bestrijden op alle kamers, ook de bedden werden gedaan. Heel bijzonder, nooit meegemaakt. Voldoende parkeerplaats. De parkeergarage van de naastgelegen Carrefour is ook te benutten, maar is 's avonds na 20.00 uur gesloten en kun je niet meer bij de auto. Hotel ligt prachtig aan de rivier waar je op bankjes kunt zitten.

Gereisd Met partner in juli 2014

Prettig hotel - aanrader!

Sara
22-4-2014

Zeer vriendelijk personeel, alled goed verzorgd. Hotel ziet er verouderd uit maar alles is ruim en netjes. Ontbijt was erg ruim in keuze en lekker. Er is een biljart-, pingpong en voetbaltafel, evenals een lounge hoek met openhaard en een tv ruimte. Zwembad is wat klein maar prima. Sauna is heerlijk. We moesten op dag twee vroeg op want mijn partner werd ziek, voor ontbijturen aan mochten we ontbijt uitkiezen en meenemen en ze hebben ons wegwijs gemaakt naar het ziekenhuis en apotheek. Miste alleen een koelkastje op de kamer voor ons meegebrachte drinken.

Gereisd Met partner in Sat Apr 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet weer

jvandezweerde
21-5-2012

het hotel is niet schoon, vieze vloerbedekking, badkamer zat vol haar. Het zwembad zat onder de groene alg.. de bar is al om 22.00 gesloten, en als je wil ontbijten moet je snel zijn, word slecht bijgevuld en als er nieuwe crossaints worden neergelegd dan zijn ze nog niet goed afgebakken.

Gereisd Met partner in mei 2012

zwaar teleurgesteld!!!

ice
23-2-2012

we waren hier met een bon. we dachten s'avonds lekker te dineren in het restaurant. maar dit was GESLOTEN. Dus ja dan maar iets gaan drinken in de bar... dit is ook geen enkel moment open geweest!!! dus dan maar een koffie gaan drinken in de lunch garden , waar we een mooi zicht op hadden vanuit onze kamer!!!!!!!!! gelukkig, waren de kamers wel netjes en mooi. het ontbijt, hier had je genoeg keuze, maar een koude omelet op je nuchter maag is niet zo lekker... dus niet echt een aanrader!

een ontevreden klant!

Gereisd Met partner in januari 2012

doorgangshotel

cordenierf
15-8-2010

Het hotel ligt te ver van Namen zelf om te voet de stad te bezoeken. In Wépion is niets te zien, hotel ligt ook aan parking supermarkt. Receptie in orde, ontbijt voldoende doch niet echt overdadig, kamers goed maar niet geluidsdicht (buren, treinverkeer aan overkant rivier). Wel prima bedden, ruime kamer en badkamer. Had de indruk dat dit hotel vergane glorie is van een modern hotel voor zakenmensen. Overal tapijt dat niet echt fris rook. Diner wordt geserveerd in een soort refter, niet gezellig. Ligt wel vlak aan de Maas, dus ideaal om wandelingen te maken langs de rivier. Ideaal om dit hotel als uitvalsbasis te gebruiken om met de auto (en GPS liefst) de omgeving en Namen te ontdekken.

Gereisd Met partner in Fri Aug 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed HOtel

Michel Hol
30-11-2009

het is een goed hotel met personeel dat zowel nederlands, frans en engels spreekt en je bijna op je wenken bedient. wij hebben niet gedineert dat was net wat te prijzig maar het ontbijt was zeer goed. goede ligging ook voor uitstapjes naar de stad en de citadel ruime kamers en schone bedden

Gereisd Met partner in november 2009

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) in Namen (Namur), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie)