Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) ***

Review geschreven door Monique

Eens maar nooit meer

Monique
27-7-2013

Geboekt voor 2 volwassenen en een kind. Hotel oogde heel donker bij aankomst, receptie was sfeerloos en oud. Deden weinig moeite om nederlands te spreken. De kamer was eenvoudig, maar oud en achterstallig. Hadden geen kussens,geen extra kinderbedje,en de bedden waren keihard. Schimmel in de hoeken van de badkamer en een oud vies douchegordijntje en een tv die het niet deed. Het zitje buiten was bijna helemaal dichtgegroeid en lag vol glas. Het zwembad was smerig. water was troebel en je rook dat er heel erg veel chloor in zat. Ontbijt was duur dus niet genomen.Naast het hotel zat een grote supermarkt dus daar broodjes gehaald. We hadden voor 2 dagen geboekt, maar zijn na 1 dag snel vertrokken.

Conclusie, slecht onderhouden hotel, zeker niet aan te raden.

Gereisd familie in juli 2013