Hotel Hampton's Namur (tijdelijk gesloten ivm renovatie) ***

Review geschreven door Lizzy

Slecht!!!!!!

Lizzy
25-7-2015

De accommodatie is verouderd en in slechte staat, gevaarlijk zelfs. Bv aan het zwembad zijn er trappen gemaakt van houten paletten waar je je goed kunt aan pijn doen. De bar die uitzicht geeft op de Maas is nooit open en is verkommerd zoals het restaurant dat nooit open is je bent verplicht op buiten het hotel te gaan eten. Het ontbijt, je kon iets eten, je moest zelf je eieren koken en bakken. Het hotel is niet proper. De kamers verschrikkelijk, onder het bed gebruikte condoom, nootjes.... Bad en toilet niet schoongemaakt. Ook van andere mensen gehoord. Het bed is inorm klein voor twee personen. Geen airco of ventilator kamer word rond middernacht snikheet. Ons sleutelkaart van de kamer werkte meer niet dan wel en we moesten dan terug naar de receptie om ze terug te activeren wat niet logisch is! Aan het onthaal is ook de bar. €2,50 voor een cola. Wat we hebben betaald voor dit hotel is schandalig veel! Het zwembad ging er nog juist door maar sauna stond nooit op. WiFi werk niet goed

Gereisd met partner in juli 2015