Weer vandaag17°
Hotel Diamond Beauregard

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Beauregard voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Diamond Beauregard in het Nederlands

Prima eenvoudig hotel met mooi uitzicht op de Maas. Wel aan de enigzins rumoerige straatkant. Ontbijt was prima. Ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van Namen en aan de voet van de Citadel.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2006

een goed gelegen hotel met aan de achterkant de Maas

frank
19-9-2006

een goed gelegen hotel met aan de achterkant de Maas

Gereisd Anders in september 2006

zeer goed hotel,mooie ligging en vlak bij het centrum(10min.lopen)zijn in de feest week in mei daar geweest,is echt een aanrader prachtig straat theater zeer veel terrasjes en lekker bier,dus als je in mei een keer naar namen gaat......het feest der valleien.mvg,lia en hans

Gereisd Anders in februari 2006

HotelSpecials.nl

Inderdaad wat verouderd hotel met ruime kamers en prachtige ligging aan de Maas. Redelijk goed ontbijt. Alleen erg jammer dat je alleen in het casino dat in het hotel ligt, wat kunt drinken. Voor leuke cafeetjes en restaurantjes heb je in het centrum van Namen keus genoeg.

Gereisd Anders in Thu Feb 09 2006 13:33:02 GMT+0000 (UTC)
2004

Mijn vriend en ik zijn een lang weekend in Beauregard geweest, het was een heerlijk weekendje weg.We hedden een hele grote kamer en keken uit op het water.De kamer was verouderd, maar wel netjes.Na ong.10 min.lopen zaten we in het gezellige centrum van Namen,waar je heel goed kunt eten bij ontelbare eettentjes en lekker kunt winkelen.

Gereisd Anders in juni 2004

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond Beauregard in Namen (Namur), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond Beauregard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.