Weer vandaag17°
Hotel Diamond Beauregard

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Beauregard voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Diamond Beauregard in het Nederlands

Terug met spijt

Martin
20-9-2010

Waren een paar jaar hier geweest en prima verblijf voor een leuke prijs. Ligging super. Maar nu terug en waren zeer teleurgesteld. We hadden de laatste kamer voor €120.00 excl ontbijt. Zolder kamer met drie verschillende losse bedden. Twee boxsprings en 1 gewoon bed. De kamer en douche was absoluut niet schoon en gedateerd, zo als ze dat netjes zeggen. De ontvangst is vreemd en met je koffers moet je eerst een trap op om bij de receptie te komen, dan pas kun je met de lift verder. De mooie ontvangsthal van weleer is in beslag genomen door het casino, slecht opgelost. Lift was al erg smerig met grote vlekken in tapijt, waterkoker smerig en onder de Ikea koffiekopjes zat het prijskaartje nog!! Bij het uitchecken bleef de receptionist praten met collega en heeft ons niet aangekeken. VREEMD en onbeschoft.

Gereisd Met partner in Sat Sep 18 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bijzonder en best een beetje merkwaardig hotel. Een hotel in een Casino. Gecombineerde ingang van Casino en Hotel, aan de achterkant ! Mooie, maar vreemde entree. Vriendelijk ontvangen aan de receptie op de eerste etage. Onze kamer was ook op de eerste etage met fraai uitzicht op de Maas. Geen balcon en geen airco. Ondanks warme weer airco ook niet echt gemist. Voldoende (gratis) parkeerruimte in de nabije omgeving. Hotel ligt op loop-afstand van het centrum van Namen. Wij hebben heerlijk gegeten bij een brasserie op het Schouwburgplein. Aanbevelenswaardig. Op zondagmorgen is er een leuke antiek/brocante markt langs de Maas. Ontbijt eenvoudig, maar best goed en voldoende. Wij hebben er in ieder geval aangenaam vertoefd.

Gereisd Met partner in Fri Aug 20 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

enkel voor een zeer kort verblijf.

Martine Geelen
18-2-2010

Het hotel is gelegen aan de Maas, aan de voet van de Citadel en deelt de ingang met het Casino. We logeerden op de tweede verdieping en die is wel aan renovatie toe. De gang van de eerste verdieping was gerenoveerd maar de kamers hebben we niet gezien. Onze kamer op de tweede verdieping had wel uitzicht op de Maas maar was afgeleefd en niet gezellig. Vlekken op het tapijt, volledig gedateerd meubilair en een kapotte douchekop. De kamer was op zich wel prober maar had totaal geen uitstraling. Het ontbijt voor 12 euro p/p is vrij basic en wordt zeer slecht of niet aangevuld als je een langslaper bent. Voor een zeer kort verblijf heeft het hotel een goede ligging maar voor een langer verblijf is het zeker geen aanrader. Het hotel staat op het internet dikwijls als 4 sterren vermeld maar het heeft er maar 3 en dat merk je wel.

Gereisd Met partner in Sat Feb 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer behulpzaam

Kirsten
30-11-2009

Mooi hotel, maar een beetje onhandig met het casino. Ligging t.o.v. het centrum is prima! Nog geen 5min lopen! Zeer behulpzaam bij de receptie. Zochten alle info voor ons uit, openingstijden, routes etc etc! Zowel in frans, nederlands en engels. Ontbijt was wel ok, maar brood werd niet bijgevuld en eieren waren IJSkoud. Kamers prima, wat je van een hotelkamer verwacht! Geen geluidsoverlast van casino gehad, ondanks dat we recht boven de ingang sliepen. Uitzicht is prachtig. Miste alleen balkons.. Zou echter wel andere periode van het jaar gaan. Toerisme lag een beetje stil. Maar, Namen in de herfst is wel erg mooi!

Gereisd Met partner in november 2009

Iets buiten het centrum

Rob
15-11-2009

Oude vergane glorie. Je moet ervan houden. Maar niet onaardig stadje.

Gereisd Met partner in Sat Apr 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Redelijk hotel

Fraeyhoven
20-7-2009

Vaak in dit hotel verbleven. Enigszins verouderd. Goed ontbijt. Schitterende ligging aan de Maas. Helaas vernomen dat ze last hebben van ratten.

Gereisd Met vrienden in Fri May 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

2008

beauregard

Ineke
8-7-2008

Prachtig hotel, mooie ligging, de kamer was wel wat warm. Een minpuntje, 's-avonds in het casino moest je betalen voor toiletbezoek. Dat hebben wij niet eerder meegemaakt.

Gereisd Met partner in juli 2008

Prima hotel

Rob
22-3-2008

Prima hotel. Ontbijt was alleen slecht. Personeel was erg behulpzaam. Sommige proberen je in het Nederlands te woord te staan andere nemen de moeite niet eens. maar dat ze dan ook geen Engels spreken vind ik een slechte zaak. Als je in een hotel werkt moet je toch minimaal Engels spreken???

Gereisd Met partner in maart 2008
2007

Uitstekend gelegen hotel aan de rand van het oude stadsgedeelte van Namen, vlakbij de Maas en de citadel. Parkeren is geen probleem rond het hotel. Kamers zijn goed verzorgd en proper. Het ontbijt is ruim voldoende en van een goede kwaliteit.Het casino van Namen is toegankelijk vanuit het hotel. Het restaurant van het casino is uitstekend, zeer lekker gegeten. In het hotel is onlangs ook een tapasrestaurant geopend. Zeer leuk weekend doorgebracht in dit hotel.

Gereisd Met partner in Sun Dec 16 2007 21:48:33 GMT+0000 (UTC)

In mei 20007 geweest, Kleine kamer (te warm), Bij aankomst bleek dat je geen gebruik (wegens verbouwing) kon maken van de lift, dus moest zelf maar uitzoeken hoe je op de derde etage kwam(longpatient) dus dan maar zelf sjouwen met je koffers. Ontbijt werd niet bijgevuld. Niet voor herhaling .

Gereisd Met partner in Tue Jul 24 2007 23:07:02 GMT+0000 (UTC)

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond Beauregard in Namen (Namur), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond Beauregard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.