Hotel Diamond Beauregard

Hotel Diamond Beauregard

7Goed

België, Namen, Namen (Namur)

7Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Beauregard voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Diamond Beauregard

• 7rainbow16-08-2011

gedateerd, maar goed gelegen

Dit hotel, dat gecombineerd is met een casino, is optimaal gelegen t.o.v. de bezienswaardigheden van Namen, of voor uitstappen in de omgeving. Wat ons al onmiddellijk opviel was de benauwdheid, en de vreselijke warmte die je tegemoetkomt, nog voor je aan de receptie bent. Wij sliepen op de derde etage, en al was het buiten net 20 graden, op de kamer was zelfs met de aanwezige ventilator geen verkoeling te creëren. Wij vroegen ons af hoe het hier voelt als het buiten echt warm is??? De kamer was praktisch ingericht, en vlekkeloos schoon, maar de badkamer gedateerd. De bedden prima, en van goede kwaliteit... Wat het ontbijt betreft, voldoende keuze, en genoeg voor iedereen, ook voor de lange slapers. Wat ons in de eetruimte erg stoorde, was de vloerbekleding, die over de hele oppervlakte vol vieze vlekken zat, wat het geheel een onsmakelijk en onhygiënisch uitzicht bezorgd. Dat is jammer... Wat het casino betreft, geen enkele overlast van gehad. Geen hoogvlieger maar ok.

Met oudere kinderen

1 tip over Hotel Diamond Beauregard

• Fam. Tilburgs - Hillen, 22-11-2011

Bezoek aan de Citadel is een must! Namen centrum is zeer gezellig met veel restaurantjes, mooie winkeltjes en Chocolatiers in de Rue Haute Marcelle! Ook "Le Vieux Namur" is leuk om te ontdekken!

0 vragen over Hotel Diamond Beauregard

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service)