Hotel Diamond Beauregard

Hotel Diamond Beauregard

7Goed

België, Namen, Namen (Namur)

7Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Beauregard voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Diamond Beauregard

• 2017
    7Sunrise11-09-2017

goede ligging, verouderd hotel

Hotel is wat verouderd en kan een opknapbeurt gebruiken. Tapijt in gangen en kamers mag vervangen worden alsook de badkamer. Er was schimmel op de siliconenranden van het bad en accecoires ook aan vervanging toe. Schilderdeuren kunnen een laagje verf gebruiken. Het ontbijt was lekker en voldoende. Ligging van het hotel zeer goed tov Namen centrum en restaurants in de buurt. Personeel vriendelijk. Geen haardroger op de kamer maar er 1 gekregen aan de receptie op aanvraag. Zeer klein tv toestel...mag gerust vervangen worden door groter toestel.

• 8spike15-05-2017

voldoende

oud aan de buitenkant ,binnen heel groot en mooi ,ontbijt sober maar voldoende ,kamer mooi groot ,uitzicht op de maas ,badkamer oké

• Oude reviews

7geja25-09-2014

Prima uitgangspunt bezoek Namen

Prijs/kwaliteit is ok. Verwacht geen tophotel, maar het is schoon en ruim. Groot minpunt vonden wij dat we moesten betalen voor het stallen van onze fietsen. Plek zat!! Maar toch 3 euro moeten betalen zodat ze binnen konden staan.....

• 8sanels197220-02-2013

goed voor een weekendje shoppen

positief : mooie omgeving/uitzicht (maas,citadel),kort bij het centrum,goed eenvoudig ontbijt dat tijdig werd aangevuld,frigo met 2 gratis flesjes water,ruime kamer,goede bedden,het was er heel rustig (geen lawaai gehoord,zelfs weinig met raam open),koffie/theefaciliteiten,verbonden aan een casino,voucher voor gratis drankje in het casino.

negatief : weinig uitleg aan de receptie,geen infomap op de kamer,minder goede hygiëne in badkamer (ik had vochtige doekjes mee om te reinigen),geen 2e kussen aanwezig,inschrijven verplicht vooraleer je het casino kan bezoeken,parkeren met parkeerschijf voor hotel (thv de maas gratis parkeren of voor 5 euro op de parking van het casino),vuile waterkoker.Er hangt een raar geurtje in het hotel maar stoorde niet echt.

• 7sanels197211-02-2013

leuk voor een weekend shopping

positief : ruime kamer met zicht op de maas (rook wel naar de sigaretten),koelkastje (met 2 flesjes water),ontbijt voldoende en tijdig aangevuld,kort bij centrum (een kleine wandeling langs de maas),casino naast gelegen (je mag 2 gratis drankjes gaan nuttigen,geen geluidsoverlast),goede bedden (geen rugpijn gehad),koffie en theefaciliteiten,ligt aan de citadel en maas.

negatief :hygiëne kon beter (vooral in de badkamer maar ik had vochtige reinigingsdoekjes mee na het lezen van alle commentaar),weinig uitleg aan de receptie (parkeren,internet,uur van uitchecken,enz),geen info op de kamer,vuile waterkoker,geen extra kussen,geen kluisje. Parkeren kan je gratis thv de maas en aan de zijkant van het hotel,voor het hotel is het parkeren met een blauwe schijf.Voor 5 euro per dag kan je aan het casino parkeren. Casino : je moet je laten inschrijven (via je pas) vooraleer je het kan betreden.

• 7Fam. Tilburgs - Hillen22-11-2011

Fantastische ligging!

Wij logeerden eind november in Hotel Beauregard in Namen. Het uitzicht is er ronduit prachtig! Wij reserveerden kamer + ontbijt met zicht op de Maas. 's Avonds is dat ook zeer mooi: alles is sfeervol verlicht. Ontbijt is in buffetvorm en er was keus genoeg aan brood, croissants, chocoladebroodjes, ... Ook in de ontbijtzaal is het uitzicht super: je kijkt op de Citadel! Goede prijs/kwaliteit. Kamers waren in orde, bedden sliepen goed, badkamer was wel wat verouderd. Geen lawaaihinder gehad van het Casino waar het op vrijdag- en zaterdagavond toch zéér druk was. Een parkeerplaats zoeken op die momenten is dan ook niet te doen. Verder ligt Namen op loopafstand wat zeker een pluspunt is.

• 7janneke03-09-2011

Valt niet tegen

Na alle (slechte) beoordelingen op Zoover te hebben gelezen viel de kamer zeker niet tegen. Het raam ging gewoon open (2de verdieping). De bedden waren prima en de kamer vrij groot. Het ontbijt was gewoon goed en werd redelijk bijgevuld. Koffie was niet lekker. Er hangt inderdaad een zeer vreemde geur in de gangen en lift. Al met al een prima verbliif gehad, mede door de goede ligging.

• 4Martin20-09-2010

Terug met spijt

Waren een paar jaar hier geweest en prima verblijf voor een leuke prijs. Ligging super. Maar nu terug en waren zeer teleurgesteld. We hadden de laatste kamer voor €120.00 excl ontbijt. Zolder kamer met drie verschillende losse bedden. Twee boxsprings en 1 gewoon bed. De kamer en douche was absoluut niet schoon en gedateerd, zo als ze dat netjes zeggen. De ontvangst is vreemd en met je koffers moet je eerst een trap op om bij de receptie te komen, dan pas kun je met de lift verder. De mooie ontvangsthal van weleer is in beslag genomen door het casino, slecht opgelost. Lift was al erg smerig met grote vlekken in tapijt, waterkoker smerig en onder de Ikea koffiekopjes zat het prijskaartje nog!! Bij het uitchecken bleef de receptionist praten met collega en heeft ons niet aangekeken. VREEMD en onbeschoft.

• 7Anton01-09-2010

Bijzonder hotel, schitterende ligging.

Bijzonder en best een beetje merkwaardig hotel. Een hotel in een Casino. Gecombineerde ingang van Casino en Hotel, aan de achterkant ! Mooie, maar vreemde entree. Vriendelijk ontvangen aan de receptie op de eerste etage. Onze kamer was ook op de eerste etage met fraai uitzicht op de Maas. Geen balcon en geen airco. Ondanks warme weer airco ook niet echt gemist. Voldoende (gratis) parkeerruimte in de nabije omgeving. Hotel ligt op loop-afstand van het centrum van Namen. Wij hebben heerlijk gegeten bij een brasserie op het Schouwburgplein. Aanbevelenswaardig. Op zondagmorgen is er een leuke antiek/brocante markt langs de Maas. Ontbijt eenvoudig, maar best goed en voldoende. Wij hebben er in ieder geval aangenaam vertoefd.

• 5Martine Geelen18-02-2010

enkel voor een zeer kort verblijf.

Het hotel is gelegen aan de Maas, aan de voet van de Citadel en deelt de ingang met het Casino. We logeerden op de tweede verdieping en die is wel aan renovatie toe. De gang van de eerste verdieping was gerenoveerd maar de kamers hebben we niet gezien. Onze kamer op de tweede verdieping had wel uitzicht op de Maas maar was afgeleefd en niet gezellig. Vlekken op het tapijt, volledig gedateerd meubilair en een kapotte douchekop. De kamer was op zich wel prober maar had totaal geen uitstraling. Het ontbijt voor 12 euro p/p is vrij basic en wordt zeer slecht of niet aangevuld als je een langslaper bent. Voor een zeer kort verblijf heeft het hotel een goede ligging maar voor een langer verblijf is het zeker geen aanrader. Het hotel staat op het internet dikwijls als 4 sterren vermeld maar het heeft er maar 3 en dat merk je wel.

1 tip over Hotel Diamond Beauregard

• Fam. Tilburgs - Hillen, 22-11-2011

Bezoek aan de Citadel is een must! Namen centrum is zeer gezellig met veel restaurantjes, mooie winkeltjes en Chocolatiers in de Rue Haute Marcelle! Ook "Le Vieux Namur" is leuk om te ontdekken!

0 vragen over Hotel Diamond Beauregard

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service)