Weer vandaag17°
Hotel Diamond Beauregard

We hebben een aantal aanbieders voor Diamond Beauregard voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Diamond Beauregard in het Nederlands

goede ligging, verouderd hotel

Sunrise
11-9-2017

Hotel is wat verouderd en kan een opknapbeurt gebruiken. Tapijt in gangen en kamers mag vervangen worden alsook de badkamer. Er was schimmel op de siliconenranden van het bad en accecoires ook aan vervanging toe. Schilderdeuren kunnen een laagje verf gebruiken. Het ontbijt was lekker en voldoende. Ligging van het hotel zeer goed tov Namen centrum en restaurants in de buurt. Personeel vriendelijk. Geen haardroger op de kamer maar er 1 gekregen aan de receptie op aanvraag. Zeer klein tv toestel...mag gerust vervangen worden door groter toestel.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voldoende

spike
15-5-2017

oud aan de buitenkant ,binnen heel groot en mooi ,ontbijt sober maar voldoende ,kamer mooi groot ,uitzicht op de maas ,badkamer oké

Gereisd met partner in mei 2017

Prima uitgangspunt bezoek Namen

geja
25-9-2014

Prijs/kwaliteit is ok. Verwacht geen tophotel, maar het is schoon en ruim. Groot minpunt vonden wij dat we moesten betalen voor het stallen van onze fietsen. Plek zat!! Maar toch 3 euro moeten betalen zodat ze binnen konden staan.....

Gereisd met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een wat veroudert hotel

marc
13-11-2013

gelegen boven het casino, waarvan je niet gestoord wordt. lekker ontbijt, maar de kamers zijn aan vernieuwing toe

Gereisd met vrienden in november 2013

goed voor een weekendje shoppen

sanels1972
20-2-2013

positief : mooie omgeving/uitzicht (maas,citadel),kort bij het centrum,goed eenvoudig ontbijt dat tijdig werd aangevuld,frigo met 2 gratis flesjes water,ruime kamer,goede bedden,het was er heel rustig (geen lawaai gehoord,zelfs weinig met raam open),koffie/theefaciliteiten,verbonden aan een casino,voucher voor gratis drankje in het casino.

negatief : weinig uitleg aan de receptie,geen infomap op de kamer,minder goede hygiëne in badkamer (ik had vochtige doekjes mee om te reinigen),geen 2e kussen aanwezig,inschrijven verplicht vooraleer je het casino kan bezoeken,parkeren met parkeerschijf voor hotel (thv de maas gratis parkeren of voor 5 euro op de parking van het casino),vuile waterkoker.Er hangt een raar geurtje in het hotel maar stoorde niet echt.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuk voor een weekend shopping

sanels1972
11-2-2013

positief : ruime kamer met zicht op de maas (rook wel naar de sigaretten),koelkastje (met 2 flesjes water),ontbijt voldoende en tijdig aangevuld,kort bij centrum (een kleine wandeling langs de maas),casino naast gelegen (je mag 2 gratis drankjes gaan nuttigen,geen geluidsoverlast),goede bedden (geen rugpijn gehad),koffie en theefaciliteiten,ligt aan de citadel en maas.

negatief :hygiëne kon beter (vooral in de badkamer maar ik had vochtige reinigingsdoekjes mee na het lezen van alle commentaar),weinig uitleg aan de receptie (parkeren,internet,uur van uitchecken,enz),geen info op de kamer,vuile waterkoker,geen extra kussen,geen kluisje. Parkeren kan je gratis thv de maas en aan de zijkant van het hotel,voor het hotel is het parkeren met een blauwe schijf.Voor 5 euro per dag kan je aan het casino parkeren. Casino : je moet je laten inschrijven (via je pas) vooraleer je het kan betreden.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed hotel voor zijn geld

Annick
22-1-2013

Goed hotel voor zijn geld.kamer gereserveerd aan het water,bij aankomst kregen we kamer met dakvenster waar je bijna niets door zag,dat was heel jammer.Inderdaad bad was bespot(zouden ze wel eens moeten onderhouden)Eten was goed,de rest ook.doorgaans prima hotel voor in de winter

Gereisd zakelijk in januari 2013

Fantastische ligging!

Fam. Tilburgs - Hillen
22-11-2011

Wij logeerden eind november in Hotel Beauregard in Namen. Het uitzicht is er ronduit prachtig! Wij reserveerden kamer + ontbijt met zicht op de Maas. 's Avonds is dat ook zeer mooi: alles is sfeervol verlicht. Ontbijt is in buffetvorm en er was keus genoeg aan brood, croissants, chocoladebroodjes, ... Ook in de ontbijtzaal is het uitzicht super: je kijkt op de Citadel! Goede prijs/kwaliteit. Kamers waren in orde, bedden sliepen goed, badkamer was wel wat verouderd. Geen lawaaihinder gehad van het Casino waar het op vrijdag- en zaterdagavond toch zéér druk was. Een parkeerplaats zoeken op die momenten is dan ook niet te doen. Verder ligt Namen op loopafstand wat zeker een pluspunt is.

Gereisd met partner in november 2011

Valt niet tegen

janneke
3-9-2011

Na alle (slechte) beoordelingen op Zoover te hebben gelezen viel de kamer zeker niet tegen. Het raam ging gewoon open (2de verdieping). De bedden waren prima en de kamer vrij groot. Het ontbijt was gewoon goed en werd redelijk bijgevuld. Koffie was niet lekker. Er hangt inderdaad een zeer vreemde geur in de gangen en lift. Al met al een prima verbliif gehad, mede door de goede ligging.

Gereisd met partner in augustus 2011

gedateerd, maar goed gelegen

rainbow
16-8-2011

Dit hotel, dat gecombineerd is met een casino, is optimaal gelegen t.o.v. de bezienswaardigheden van Namen, of voor uitstappen in de omgeving. Wat ons al onmiddellijk opviel was de benauwdheid, en de vreselijke warmte die je tegemoetkomt, nog voor je aan de receptie bent. Wij sliepen op de derde etage, en al was het buiten net 20 graden, op de kamer was zelfs met de aanwezige ventilator geen verkoeling te creëren. Wij vroegen ons af hoe het hier voelt als het buiten echt warm is??? De kamer was praktisch ingericht, en vlekkeloos schoon, maar de badkamer gedateerd. De bedden prima, en van goede kwaliteit... Wat het ontbijt betreft, voldoende keuze, en genoeg voor iedereen, ook voor de lange slapers. Wat ons in de eetruimte erg stoorde, was de vloerbekleding, die over de hele oppervlakte vol vieze vlekken zat, wat het geheel een onsmakelijk en onhygiënisch uitzicht bezorgd. Dat is jammer... Wat het casino betreft, geen enkele overlast van gehad. Geen hoogvlieger maar ok.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Aug 13 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond Beauregard in Namen (Namur), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond Beauregard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.