goed voor een weekendje shoppen

Review geschreven door sanels1972

goed voor een weekendje shoppen

sanels1972
20-2-2013

positief : mooie omgeving/uitzicht (maas,citadel),kort bij het centrum,goed eenvoudig ontbijt dat tijdig werd aangevuld,frigo met 2 gratis flesjes water,ruime kamer,goede bedden,het was er heel rustig (geen lawaai gehoord,zelfs weinig met raam open),koffie/theefaciliteiten,verbonden aan een casino,voucher voor gratis drankje in het casino.

negatief : weinig uitleg aan de receptie,geen infomap op de kamer,minder goede hygiëne in badkamer (ik had vochtige doekjes mee om te reinigen),geen 2e kussen aanwezig,inschrijven verplicht vooraleer je het casino kan bezoeken,parkeren met parkeerschijf voor hotel (thv de maas gratis parkeren of voor 5 euro op de parking van het casino),vuile waterkoker.Er hangt een raar geurtje in het hotel maar stoorde niet echt.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)