Hotel Diamond Beauregard ***

Review geschreven door Fam. Tilburgs - Hillen

Fantastische ligging!

Fam. Tilburgs - Hillen
22-11-2011

Wij logeerden eind november in Hotel Beauregard in Namen. Het uitzicht is er ronduit prachtig! Wij reserveerden kamer + ontbijt met zicht op de Maas. 's Avonds is dat ook zeer mooi: alles is sfeervol verlicht. Ontbijt is in buffetvorm en er was keus genoeg aan brood, croissants, chocoladebroodjes, ... Ook in de ontbijtzaal is het uitzicht super: je kijkt op de Citadel! Goede prijs/kwaliteit. Kamers waren in orde, bedden sliepen goed, badkamer was wel wat verouderd. Geen lawaaihinder gehad van het Casino waar het op vrijdag- en zaterdagavond toch zéér druk was. Een parkeerplaats zoeken op die momenten is dan ook niet te doen. Verder ligt Namen op loopafstand wat zeker een pluspunt is.

Gereisd met partner in november 2011