Hotel De Flandre

7.5Goed

België, Namen, Namen (Namur)

Op vakantie geweest naar De Flandre?

7.5Goed

• Kinderopvang

10 reviews over Hotel De Flandre

• 6Linedanser01-05-2016

Redelijk

De kamer was heel goed, proper, er was koffie en thee op de kamer. Fantastisch bed. Het onthaal viel heel dik tegen. Geen uitleg, je moest alles zelf maar ondervinden en zoeken. Er is bagageopslag. Ontbijt is goed .

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10Ludo17-11-2012

prima hotel

Hotel de Flandre ligt aan het station, maar er zijn dubbele vensters, zodat je niks merkt van het lawaai. Hotel is duidelijk gemoderniseerd, ruime kamer, flatscreen, goed bed. Uitstekend ontbijt, met croissants, gebak en verder alles wat je kan bedenken om als ontbijt te eten. Voor, 7 euro kan je ganse dag parkeren in nabijgelegen Q parking , wat normaal 21 euro kost. Je bent dus zo in het winkelcentrum, vlakbij Samber en Maas en de oude stad. Ontelbaar aantal restaurants en cafés en nog spotgoedkoop ook. Je kan er 24/24 in en uit. Er zijn ook heel wat musea. Mooie stad, veel te doen. We waren er met een Bon voor 90 euro ontbijt inbegrepen.

Gereisd met partner in november 2012

• 7anne-marie19-08-2011

Ideale stad voor een citytrip

Ideale ligging als je met de trein naar Namen komt. Vriendelijk personeel,we kregen een kleine suite omdat onze kamer nog niet in orde was. Misschien verouderd maar wel een verzorgd hotel . Het ontbijt was niets op aan te merken . Namen is wel de moeite om een paar dagen te verblijven , een aangename stad met veel terrasjes. De citadel is zeker een bezoek waard.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6Dave15-08-2011

Goed voor 1 keer

Dit hotel is gelegen aan het station, in het stadscentrum van Namen , waarbij de bereikbaarheide met de wagen moeilijk is. de Wagen moet geparkeerd worden in Openbare parkeergarage waardoor je een eindje moet lopen met je bagage over de drukke straten; S'avonds is het ook niet echt een aangename stad om in rond te wandelen. Kamers zijn net genoeg en voorzien van het nodige comfort. Het hotel is een beetje gedateerd ,dit merk je ook aan de hal en openbare ruimtes. Ontbijtmogelijkheden zijn hier wel in orde.

Gereisd met partner in juli 2011

• 7stel 20+19-07-2011

eenvoudig maar goed

24 uur per dag open, erg fijn als je laat aankomt. Aan de overzijde van het station maar door de dubbele ramen merk je helemaal niets van enig straat/treingeluid. Hotel doet wat simpel en goedkoop aan maar met de service is niets mis. Gemixt gezelschap toen wij er waren. Eenvoudig (beperkte keuze) maar goed ontbijt (met chroissants, bolletjes etc). Kamers verschillen in kwaliteit.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8saskia30-12-2007

Vriendelijke ontvangst, ietwat verouderde kamers maar wel proper. Perfecte ligging en gratis parkeren. Was ok!

Gereisd met familie in oktober 2007

• 7katleen fourie16-05-2007

we kwamen aan met de fiets en zonder problemen werd er plaats gemaakt (de fietsenkelder stond vol) een hotel gekend door fietsers !!

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 8regina12-09-2006

Wij zijn byzonder tevreden over Hotel Flandre.Uitstekende ligging tegenover het station en daarom ook vele bussen onder handbereik. Toch geen last van lawaai want onze kamer die toch aan de stationskant lag was uitstekend geisoleerd.Niet te grote maar leuke en schone kamer , badkamer ook prima ! Het hotel is gerenoveerd . Uitstekend ontbijt voor 8 euro pp.

Gereisd in september 2006

• 8Selena05-01-2006

Prima hotel midden in het centrum. Verwacht niet veel luxe, maar alles was schoon en het personeel vriendelijk. Ontbijt ook heel goed te doen.

Gereisd in januari 2006

Hotel De Flandre info