Hotel Best Western De Lives

Hotel Best Western De Lives

6Voldoende

België, Namen, Namen (Namur)

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western De Lives voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

42 reviews over Hotel Best Western De Lives

• 2018
    6Kenny18-09-2018

Niet wat we hadden verwacht

buiten wat vlekken op de grond vielen de kamers mee. Tv kastje deed het niet 3 keer naar beneden geweest maar bij het vertrek was het nog niet inorde, ontbijt, trok op niks sorry Engels ontbijt waren groen roerei ik durfde er niet van eten. Spek was alles behalve lekker en al de rest kwam denk ik gewoon van de aldi. Voor te slapen ca va maar voor de rest nee dank u

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

1Bart Wouters13-10-2014

Dit nooit meer!

De kamers zijn afgeleefd en de lijst aan mankementen is oneindig ( plekken in tapijt, behang komt los, douchescherm stuk, douchestang stuk, etc) om nog maar te zwijgen over hoe slordig en vuil het geheel eruit ziet! Wij kwamen zaterdag om 14u op de kamer maar bedden waren nog niet terug opgemaakt of handdoeken vervangen. Om 17u terug vertrokken. Bij thuiskomst om 23u was de kamer niet proper gemaakt. Ontbijt is zeer beperkt. Geen personeel aanwezig als je ontbijt om 7u... Een verblijf om snel te vergeten!!!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8Martine Desmet18-08-2014

zeer goed

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende keuken. Ruime kamer, goede bedden. Ligging : aan grote weg, maar in directe omgeving : rap in mooie dorpjes en stad Namen.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Jean & Nadine25-04-2014

Goed voor kort verblijf

Gelegen op de oevers van de Maas naast een drukke baan. Uitstekende service en lekker eten. Het hotel bestaat uit 2 aan elkaar grenzende gebouwen, nette kamers met bad of douche.

Gereisd met partner in februari 2014

• 8Anja15-08-2013

Goed hotel, vriendelijk personeel

Mooie (nieuwe) kamers in bijgebouw. Uitstekend restaurant met zeer vriendelijk personeel. Ontbijt OK, maar niet waauww. Wel aan een drukke weg gelegen. +/- 10 minuten van Namen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8blange24-06-2013

mooi omgeving

We zijn 2 daagjes naar Namen geweest. Wij vonden het hotel goed en netjes en vriendelijk personeel. Het enige min puntje is dat het hotel aan een drukke weg ligt. Dus altijd goed uitkijken met oversteken of met de auto de weg oprijden. Voor de rest kun je alle kanten op. De abdij van Floreffe is zeker de moeite waard en ook Dinant is leuk en heerlijk om te bezoeken. Overal lekker eten en drinken. Het was zeker voor herhaling vat baar

Gereisd met partner in juni 2013

• 7ab en han12-04-2013

boeking via veiling

dinsdagmiddag om 15.00 uur keurig ontvangen in het nederlands. schone,opgeknapte,kamer met een mooie badkamer en perfecte douche. kamer wel aan de kleine kant ,twijfelaar bed, is te klein voor 2 personen en de kamers zijn gehorig. Veel verkeer maar wanneer je de ramen dichthoud,heb je er weinig last van. eten in het restaurant is uitstekend wanneer je menu's neemt voor een redelijke prijs. ontbijt naar wens echter wel sober. ons niet tegengevallen na de berichtgeving op zoover dat het zo slecht was.

Gereisd met partner in april 2013

• 4S19-03-2013

Met gierende banden naar huis

We hadden een arrangement geboekt voor twee nachten inclusief een welkomsdrankje en een fles wijn. Bij aankomst was het erg lang wachten tot we begroet en geholpen werden. Daarna naar de kamer, wat een verschrikking, kamer had nog het meest weg van een cel. Daarna naar beneden om een hapje te eten, helaas volgeboekt, voor hotelgasten is er geen plaats, dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt in een hotel. Na een nacht geslapen te hebben in het twijfelaartje zijn we zonder welkomsdrankje en fles wijn vertrokken. De Best Western keten onwaardig.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Karin Vanslambrouck30-10-2012

Een leuk weekendje

Prachtig hotel, rustig, geen lawaai! Het eten is er heel lekker. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd. Ruime, propere, moderne kamers. Het personeel doet heel goed zijn best om Nederlands te spreken. Het hotel kan je gelijk wanneer verlaten of kan je om het even er weer toe komen door het krijgen van een pasje. Wij hebben ook geen hinder ondervonden van het feit dat het hotel in 2 gebouwen was gesplitst. Er was constant doorgang mogelijk naar de beide gebouwen.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Annemarie03-10-2012

Goed hotel

Goed hotel, wel kleine kamers, maar schoon en netjes. Wij hadden kamer 7 met heerlijke grote douche en theefaciliteiten in kast. Prachtig uitzicht en rolluiken. Geen lift. Ontbijt is goed, gewoon alles wat een mens nodig heeft. Gratis parkeren. Vriendelijk ontvangst, zeker een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2012

Hotel Best Western De Lives info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen