Géén boekingskosten

Meer villa info

21 Reviews over Beauregard

• 8prinsen29-07-2017

prima huis voor groepen

voordelen: mooie ligging, aardige eigenaar, mooi verwarmd zwembad, prima slaapkamers. groot terras. voetbaltafel en spelletjes aanwezig. nadelen: slaapkamers erg gehorig.

R. Beckx, Eigenaar, 09-08-2017

Dank voor complimenten. We hebben recent ons interieur vernieuwd. Hierdoor zijn de slaapkamers ook minder gehorig. Onze gîtes zijn door toerisme Wallonië aanvaard bij de beste vakantievilla's in de Ardennen.

• 10Kimberly24-07-2017

Mooi vakantiehuis met een adembenemend uitzicht!

Sinds enkele jaren huur ik in de zomer samen met een groep vrienden dit vakantiehuis. Het huis is proper onderhouden, voldoende ruimte en heeft een goede ligging, vlakbij het gezellige stadje Durbuy. Het uitzicht vanuit het zwembad en de jacuzzi is prachtig, zeker de moeite waard! Ook het ontvangst was prima.

R. Beckx, Eigenaar, 09-08-2017

Dank voor de complimenten. Ter info: recent is het interieur vernieuwd, hierdoor zijn ook de slaapkamers minder gehorig. Onze vakantiewoningen zijn intussen door toerisme Wallonië aanvaard bij de beste vakantievilla's in de Ardennen.

• 9Peggy24-07-2017

supertoffe vakantie gehad! Mooi vakantiehuis!

Mooie en rustige ligging. Schitterend uitzicht. Kindvriendelijk. Verwarmd zwembad te gebruiken zowel bij goed weer als bij regenweer. Lekker warme Jacuzzi.

R. Beckx, Eigenaar, 09-08-2017

Dank voor complimenten ! Jacuzzi en zwembad 10x 4 m zijn zeker onze pluspunten. Hier kan je genieten tijdens de 4 seizoenen en uniek uitzicht over de valleien.

• 10Lennert09-07-2017

Fantastische plek met mooi zwembad en uitzicht!

Wij komen met onze vriendengroep hier al 3 jaar en zijn hierover zeer tevreden. Prachtig zwembad en jacuzzi, het uitzicht is schitterend, rustige ligging en privacy. We zijn één dag gaan kayakken in regio Durbuy, op 15 minuten rijden en is steeds de moeite te doen. Steeds goed ontvangst en vlotte communicatie met eigenaar. Een aanrader voor families en met je vrienden voor een weekendje weg!

• 4dries e28-03-2017

viel tegen

Afgelopen weekend een weekendje villa beaux regards geboekt. Dit is het derde jaar dat we we een villa in de ardenne huren en dit was de meest slechte ervaring tot nu toe. Van te voren kregen we een waslijst aan regels door van de eigenaar van dingen die we niet mochten doen in het huis. Hierdoor hadden we het idee dat het er wel heel mooi uit zou moeten zien omdat de eigenaar overkwam als iemand die erg zuinig op zijn huis is. Bij aankomst kregen we te horen dat de jacuzzi het niet deed. Na de hele dag een hoop heen en weer bellen bleek dat deze niet gerepareerd kon worden. Als tegemoedkoming konden we 95 van de 200 euro aan energiekosten voor het zwembad en jacuzzi terug krijgen. Heel erg jammer dat ze dit ons pas bij aankomst hebben gemeld waardoor we het huisje niet meer konden omboeken naar een andere plek. De douche in de badkamer beneden deed het niet. Deurklinken die van kledingkasten afvallen. Al met al is het een mooi groot huis op een prachtige locatie, maar heel slecht afgewerkt en oud.

Gelukkig hebben we prachtig weer gehad maar voor deze huurprijs had ik een huisje met alles erop en eraan verwacht zonder gebreken, of een passende oplossing in plaats van 95 euro energiekosten terug.

R. Beckx, Eigenaar, 12-07-2017

Deze groep jongeren zette ons als eigenaar onder druk daar de jacuzzi plots niet meer werkte bij aankomst op vrijdag. Onze technieker is langs geweest en stelde vast dat het klavier niet meer werkte. Reeds op dinsdag is hij langsgekomen met het nieuwe onderdeel en het werkte weer perfect. Slechts één weekend heeft de nieuwe buitenjacuzzi niet gewerkt wegens overmacht. We hebben dit samen besproken met deze jongeren die nochtans zeer tevreden waren en zeker over het nieuwe zwembad. Ze waren akkoord met 95€ vergoeding. Enkel spijtig nu van hun verkeerde info op deze Zoover, typisch jongeren die zoiets noteren, want ook de douche beneden werkt wel degelijk. We hebben wekelijks zeer tevreden huurders en tevens complimenten voor ons goed onderhouden vakantiewoning. Onze doel blijft: "iedere huurder tevreden zodat zij allen graag terugkomen en met plezier BeauRegard ook aan vrienden willen aanraden."

• 8doro05-09-2016

heel plesant

dat je een trap op moet met je koffer, want de lift gaat vanaf het eerste verdiep. Het uitzicht op de Maas is formidabel en de kamer is ruim.

Hotel is zeer centraal gelegen.

bij hoge temperatuur is de kamer met volop zon erg warm zonder airco, maar aan de achterzijde is dat niet het geval en uitzicht op de Citadel

Alles bij elkaar een fijne midweek

• 10Greet0113-04-2015

Een aanrader!

Een mooi huis, waar je echt tot rust kan komen. Vanuit elk hoekje een prachtig uitzicht! Zalig genieten in het verwarmd zwembad/jacuzzi.

• 9schrauwen_marc13-04-2015

Genieten

Een aanrader voor een familieweekend. Ieder een eigen badkamer, een gezellige woonkamer met een prachtig uitzicht! Na een toffe wandeling kan je op adem komen in het verwarmde zwembad of jacuzzi. De buurvrouw zorgt ervoor dat het huis lekker warm is bij aankomst, zelfs voor een mooi boeketje bloemen op de tafel! Een bezoekje aan het kleine stadje Durbuy is zeker de moeite waard!

• 7Hans12-04-2015

Heerlijk uitrusten met super uitzicht

Mooie woning met voldoende parkeergelegenheid. Zwembad en jacuzzi geven je het perfecte uitzicht over het dal. Winkel gelegenheid ruim binnen bereik, voldoende keus aan winkels. Ook wandelen in de omgeving is zeker een aanrader.

• 4freek26-03-2015

Geen aanrader

Slecht onderhouden woning. Deurklinken vallen van de deur, deuren klemmen in kozijn, vaatwasser wast niet waardoor je de vaat alsnog met de hand kan wassen. Zwembad ligt erg ver van de woning waardoor het erg koud is om naar de woning te lopen om je aan te kleden. Heeft dit huis dan nog pluspunten? Ja de ligging is goed. Maar om alleen voor de ligging zo veel geld te betalen zou ik verder zoeken. P.S. Mijn reactie is wat erg overdreven doordat we problemen met de eigenaar hadden. Deze problemen zijn echter opgelost!

R. Beckx, eigenaar, Eigenaar, 22-08-2015

Deze huurder had schade veroorzaakt en zette ons als eigenaar onder druk ivm de waarborg. We hebben dit samen netjes opgelost, enkel spijtig van zijn info op Zoover want tijdens het verblijf was deze huurder nochtans zeer tevreden ! Zij bevestigen nu dat de vakantiewoning wel degelijk goed onderhouden is. Je kan ook vanuit de warme Poolhouse direct in het nieuwe zwembad ( 28°C) en jacuzzi (38°C) kan. Vaatwasser werkt zeer goed mits het juiste product te gebruiken. Onze doel blijft: iedere huurder tevreden zodat zij allen graag terugkomen en met plezier deze vakantiewoning ook aan vrienden willen aanraden.

Villa Beauregard info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)