Vakantiehuis Le Maison du Soleil

Vakantiehuis Le Maison du Soleil

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Le Maison du Soleil in het Nederlands

wat een prachtige woning!

Annemieke
15-7-2009

We hebben hier een midweek gezeten,zomer 2008.Wat een prachtige woning op een mooie plek met een gigantische tuin erom heen!Geen soleil gezien,alleen maar regen maar dit kon de pret niet drukken!Fantastisch vanalle gemakken voorzien,keuken.Mooie slaapkamers,modern sanitair,stylvolle inrichtig.Veel ramen,mooi uitzicht.Hier komen we graag terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Vakantiehuis info

• Adres
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Le Maison du Soleil

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Maison du Soleil in Moressée/Heure, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Maison du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.