Vakantiehuis
5,8

3 reviews over Vakantiehuis Le Vieux Moulin in het Nederlands

Vuil en (brand)onveilig krot. Nooit meer!

Familie Lehaen-Daniëls,
25-11-2018

Het huis heeft een enorm potentieel om een prachtig vakantiehuis van te maken. Helaas is het een gemiste kans op alle vlakken. De accommodatie is gewoon vuil, smerig en onveilig. Wij betaalden 140,- voor schoonmaak. Bij aankomst troffen wij een ongepoetste woning aan. Overal spinnenwebben. Er lagen zelfs nog sokken en gebruikte zakdoekjes op de grond in één van de slaapkamers. De keuken is ronduit smerig en onhygiënisch. De dampkap is een broeinest van vet en vuil. 's Avonds werden we vergezeld door muizen in de woonkamer. De Wifi is een lachertje en werkt enkel in de uithoek van het gebouw. De rustieke woning met "modern interieur" is in feite een opgelapt krot dat duidelijk met goedkope materialen ingericht is. Douches lopen niet af, de helft van de lampen branden niet. De "sauna staat in de achterbouw van de keuken en nodigt absoluut niet uit om te gebruiken. Dit pand heeft duidelijk een inspectie nodig van voedselhygiëne en brandweer. Nergens in het gebouw valt ook maar 1 rookmelder te bespeuren. Dit terwijl heel het interieur uit hout bestaat.

Wij gaan ieder jaar met 7 gezinnen met kinderen op weekend. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Voor ons nooit meer alvast.

Gereisd met vrienden in november 2018

Nooit meer !

Bianca
23-5-2016

Oud , niet onderhouden ,gevaarlijk met kinderen (geen trapleuning en afscheiding tussen verdiep en trap kinderen kunnen anderhalve meter naar beneden vallen ,muurtje van het water mss 80cm hoog diepte van val zeker 2m) poortjes in tuin sluiten niet af,helft van lampen branden niet of er zitten gewoonweg geen in,oa in 1 van de badkamers moeten op zoek gaan naar passende lamp... Keuken en keukengerei vuil en vettig onder de bedden smerig ,douches gevaarlijk geen antislip enz.. Bankstel in tuin vervallen de op internet aangegeven pizza oven bleek combi microgolf te zijn ,sauna staat in de keuken ,meubilair zeker aan vervanging toe . Wij organiseren ieder jaar een weekend met onze vereniging dit nog nooit meegemaakt 2016 was (buiten ons gezelschap ) een weekend in mineur.....

Gereisd met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Redelijk huis maar over de borg niets meer gehoord

Rolf en Miriam
26-12-2013

het huis is ruim en de tuin ook alles is aanwezig maar het is er vies en het meubilair is oud. na vertrek hebben wij nooit meer iets van de eigenaar vernomen over de borg welke toch €600,- is . ook na meermalen verzoek om het te regelen geen reactie van de eigenaar. wat het bezoek wel een heel zuur einde geeft

Gereisd met vrienden in april 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Vieux Moulin in Mazee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Vieux Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.