Tijdelijk €25 aanbetaling

Leonie

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Leonie voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 4 reviews

7.5GoedScore uit 4 reviews
  • 7.5Inrichting
  • 9.5Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Leonie

• 8M. van Eck23-05-2014

Leuk vakantiehuis in een mooie omgeving

Leuk vakantiehuis met verschillende hoogte verschillen. Boven 3 slaapkamers en een douche en een aparte badkamer. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn! In de buurt is er veel te doen. Grotten van Han, Kajakken op de Lesse en kastelen genoeg. Aardige huiseigenaren die ernaast wonen.

• 7Grietje26-09-2012

Heerlijk vakantiehuis, maar...

Het is een heerlijk ruim vakantiehuis met een grote openhaard. De diverse hoogteverschillen geven een gezellige sfeer. Een fijn terras met tuin. Leuke eigenaar die er naast woont. We hebben een heerlijke week gehad. De jongens ook. Boven de hoogste grote slaapkamer is een vide waar een paar lekkere stoelen staan met een TV. Dit vonden de jongens erg leuk. Er zijn toch ook een paar nadelen, die ik eigenlijk wel van tevoren had willen weten. Hoewel de boel wel schoon was, zou een Mien Kraak een leuke klus in de keuken, wanneer ze alles echt vetvrij wil hebben (afzuigkap ed)... en de swiffer mag dan ook mee voor het spinnenrag her en der aan het plafond.

• 8anoniem01-11-2011

Oude stijl - gezellig vakantiehuis

Dit huis is ontzettend leuk, gezellig, knus maar toch ook vrij groot. Laag plafond met mooie robuste (!) balken en ontzettend dikke muren. Een mooie grote open haard! De grootste slaapkamer heeft een mooie trap naar een soort vide over de helft van de slaapkamer. In deze ruimte is een leuke 'chil'-ruimte voor de kinderen met een bureautje, een 2-bank , een stoel én een goedwerkendeTV. Buiten een groot terras én een ruim gedeelte met gras. Gezellig veel poezen rondom het huis (van de eigenaar). We hebben het heel erg naar ons zin gehad. De eigenaar woont er naast. Erg vriendelijke eigenaar!

• 7JFK02-10-2009

Optimaal genieten zonder poespas!

Het huisje is prima alles zit er op en eraan.. Vaatwasser, wasmachine, openhaard, koelkast, ligbad, zwembad.. De gast heer/vrouw zijn er behulpzaam, hebben een leuk huis ingericht. De inrichting is niet van center parcs niveau. Maar voor ons meer dan prima!

Gastheer vult elke dag het openhaardhout aan wat gebruikt is.. Super!

Binnen een uur rijden/40 km zijn erg veel mooie bezienswaardigheden.

Vakantiehuis Leonie info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens