Camping Le Roi Soleil

6 reviews over Camping Le Roi Soleil in het Nederlands

Nooit meer!

Dominiek Mouton.
20-8-2017

Smerig sanitair, elektriciteit op de kampeer plaatsen, gevaarlijk! Nog nooit zoiets gezien. Veel te duur, onvriendelijk personeel. En als klap op de vuurpijl, bij vertrek, receptie gesloten ( waren een dag op vakantie! ) mijn ID kaart lag wel binnen in de receptie, dan maar vertrokken zonder ID kaart, intussen meerdere malen gebeld en gemaild, maar geen antwoord. Zal verplicht zijn terug te rijden naar de 'camping' om mijn ID kaart terug te halen ( 500 km ).

Gereisd Met partner in augustus 2017

Gunstig gelegen camping dichtbij bus en trein.

Coen
21-6-2017

De camping ligt dichtbij het treinstation en bushaltes. Sanitair, waarvoor een pasje gehaald moest worden bij de receptie, was schoon. De receptie was niet altijd open. Toen ik aankwam was de receptie gesloten dus voor de eerste nacht moest ik me behelpen met wc's die zonder pasje toegankelijk waren en die waren smerig. De camping staat slecht aangegeven. Er zijn 2 ingangen. Bij één daarvan is de receptie.

Gereisd Alleenreizend in juni 2017

Vreselijke kampeerervaring

jan-de-laet
3-11-2012

Wij hebben deze camping bezocht tijdens een fietsvakantie richting Parijs. Het is een camping vol vervallen sta-caravans, met zeer onvriendelijke uitbaters en erbarmelijk, smerig sanitair. Een absolute afrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier moet nog veel verbeteren

Wim
21-12-2011

Onvriendelijk, geen openingstijden, smerig, vastzittende deuren, etc. Wij wilden op zaterdagmorgen 9.30 uur vertrekken, maar konden de receptie niet in om kaart van de boom in te leveren en campingkaart terug te krijgen. NERGENS enige info. Geen prijsinfo; klopt ook wel: veeeeeeel te duur.

Gereisd Met partner in september 2011

Ga niet naar deze camping

Pieter
24-8-2011

Te duur, onvriendelijk personeel, smerig sanitair, weinig of geen informatie over de streek. Overal bordjes 'absolute stilte na 22u', maar de uitbaters organiseren zelf fuiven tot 2 à 3u. Betaal per nacht. Wilden een dag vroeger vertrekken maar kregen niets terugbetaald. Enige voordeel is dat ze dicht bij het station ligt en dus vlot bereikbaar met openbaar vervoer.

Gereisd Met partner in januari 2011

Ga niet naar deze camping

Pieter
24-8-2011

Tenzij u graag veel te veel betaalt om uw tent ergens te zetten, is het af te raden om deze camping te kiezen. Het personeel is onvriendelijk, het sanitair smerig - als het al beschikbaar is - en er is weinig of geen informatie te vinden over de streek(op enkele waardeloze brochures na). Overal hangen bordjes waarop staat 'absolute stilte na 22u', een regel waaraan de uitbaters zich echter zelf niet hoeven te houden. Wij waren ongevraagd getuigen van een fuif die doorging tot in de vroege uurtjes. Indien u toch opteert voor deze camping, betaal dan per nacht. Wij wilden een dag vroeger vertrekken dan gepland maar kregen niets terugbetaald. Het enige voordeel aan deze camping is dat ze dicht bij het station van Mariembourg ligt (weliswaar aan een grote baan) en dus vlot bereikbaar is met het openbaar vervoer. Laat u daardoor echter niet verleiden om er te verblijven en ga liever naar een naburig dorp, bijvoorbeeld Olloy.

Gereisd Met partner in augustus 2011

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Roi Soleil in Mariembourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Roi Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.