Géén boekingskosten
BelgiëNamenMaredsousVakantiehuizen MaredsousVakantiehuis Le Chant de la Molignée

Vakantiehuis Le Chant de la Molignée

BelgiëNamenMaredsous

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Le Chant de la Molignée voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 1 review

7GoedScore uit 1 review
  • 7Waardering
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

1 Reviews over Le Chant de la Molignée

• 7MdP21-10-2013

Nooit meer maar probleem met borg goed opgelost.

Wij zijn met onze familie in dit huis geweest. Op zich een mooi huis, minder gezellig dan gedacht en aan een drukkere weg dan beschreven, plastic matrassen waar je nogal van gaat zweten. Maar goed, wat echt een enorme afknapper is, is dat je 1200 euro cash aan borg moet betalen en dat ze, als je alweer thuis bent, ineens allerlei schades ontdekken die we mogen afrekenen! Ook werden er aan alle kanten extra kosten in rekening gebracht. XXXXXXXXXXXXXXX Probleem met borg goed opgelost! Uiteindelijk hebben wij bijna alles retour gekregen. Ook is er toegezegd om duidelijk met de eigenaren af te spreken dat er een inspectie wordt gedaan samen met de huurders en dat op basis daarvan het bedrag voor teruggave wordt vastgesteld. Hiervan kan dan alleen worden afgeweken in zeer extreme gevallen. Wij zijn blij dat de TO de klacht serieus heeft genomen, de directeur heeft zich er persoonlijk mee bemoeid.

Vakantiehuis Le Chant de la Molignée info