Vakantiehuis La Ferme du Chenois

Vakantiehuis La Ferme du Chenoissterstersterster

9.2Fenomenaal

België, Namen, Maredsous

Op vakantie geweest naar La Ferme du Chenois?

9.2Fenomenaal

• 8.5Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

5 reviews over Vakantiehuis La Ferme du Chenois

• 9Rene31-12-2014

Nogmaals geboekt

Dit jaar de 'oud en nieuw' week geboekt. Aan het huis niets aan te merken. De haard heeft wel wat rookontwikkeling veroorzaakt en het brandalarm is daardoor afgegaan. Beheerder was zo 'vriendelijk' om ons te helpen met het resetten van de elektronica. Om 20:30 uur viel de elektra volledig uit en de 'vriendelijke' beheerder weigerde ondanks aanbellen en telefoneren te komen. Het eten in de elektrische oven was gelukkig net klaar en hebben we bij kaarslicht genuttigd. Door het uitvallen van de elektra was er tot de andere morgen geen verwarming en ook geen stromend water voorhanden. Van de bakker begrepen we dat de eigenaar en beheerder in onvrede leven. Service was helaas even ver te zoeken.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8Rene27-12-2013

Goed vertoeven

Prima verblijf voor een groep met vrienden of familie. 24 persoons. Voor nood zouden er nog 3 extra personen op de bedbanken kunnen slapen in de grote huiskamer. Twee lange tafels in de keuken met precies genoeg ruimte voor 24 personen. Keuken is in orde maar voor het maken van een grote maaltijd nèt te weinig (afleg)ruimte om alles voor te bereiden. Elke slaapkamer voorzien van een badkamer met toilet, behalve de 6 persoonskamer. Adbij van Maredsous en Maredred op loopafstand. Supermarkt 15 minuten met de auto. Voorzichtig met de open haard en het bakken van eieren/vlees. Rookmelders gaan snel af en geven automatisch melding naar de Brandweer. Die moet je zelf snel afbellen met de huistelefoon!

Gereisd met vrienden in december 2013

• 10Ko25-04-2013

echt een Top Huis!!!1

het is een leuk huis dat vooral kindvriendelijk is

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Marja24-02-2012

Fantastisch vakantiehuis

La Ferme du Chenois is een fantastisch gezellig vakantiehuis. Heerlijk te verwarmen tijdens ons verblijf in de 2e week van februari 2012. Prima slaapkamers met elk een keurige badkamer. Vanuit deze locatie kun je heerlijk wandelen of er met de auto op uit trekken om authentieke plaatsjes in de omgeving op te zoeken. De kaasboerderij, zo'n 1000 meter verderop, verkoopt lekkere lokale kaasjes en in de dorpskroeg valt uitstekend te lunchen. Wij hebben daar de laatste dag op afspraak het ontbijt gebruikt omdat we al zo vroeg het huis moesten verlaten (nl. 09.00 uur). Zo hoefden we de keuken niet meer vuil te maken... Vanaf het huis is het uitzicht prachtig! In de tuin kun je honden en kinderen lekker beschermd laten spelen. Het poolbiljard in de grote living is elke avond bezet geweest. In de keuken hebben we heerlijke gerechten bereid. Alle voorzieningen zijn hiervoor aanwezig. Kortom, geweldig gezellig vakantiehuis.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 10A, Ricciardi27-03-2007

Dit is een prachtig huis, heel gezellig ingericht. Goed uitgeruste keuken, niets ontbreekt

Iedere slaapkamer heeft eigen badkamer en toilet. Hele leuke kamer met zes bedden voor de kinderen. Je loopt zo vanuit het huis de bossen in Mooie omgeving. Voor herhaling vatbaar

Gereisd in maart 2007

0 tips over Vakantiehuis La Ferme du Chenois